site stats

vineri, 3 aprilie 2009

George Becali a devenit erou. Eu il sustin!














Daca pana la revelionul 2009 il luam in ras pe George Becali, dupa ce l-am cunoscut personal trebuie sa recunosc ca am inceput sa am indoieli...
Dar orice indoiala s-a risipit acum in urma arestarii sale care este o sfidare la adresa noastra a tuturor. Omul a avut cu ce si cum sa isi recupereze masina. Chiar daca le-ar fi dat si cateva palme tot era putin pentru furtul unei masini.

As fi de acord cu autoritatile daca am trai intr-o tara unde politia se misca la fel de repede precum a facut-o si el. Asta e de fapt un semnal ca se poate.
Toate acestea se intampla dupa ce mai in vara am vazut politisti acuzati de complicitate cu hotii de autoturisme. Dar Becali reprezinta o voce din popor, simpla care poate sa pune bete in roate multora, si care asa ca un fele de Ilie Moromete spune lucrurilor pe nume ridiculizandu-i pe mai marii Romaniei...

Semnal de alarma!!! Statul politist si fosta Securitate nu au disparut deloc. Mentalitatile sunt aceleasi! Acum incep sa isi dea arama pe fata. Si daca ii lasam va fi vai de capul nostru.
De aceea acum, dupa ce nu am fost de acord niciodata cu Gigi Becali si il luam in ras, ma vad obligat moral sa il sustin.

Voi merge si eu la protest impreuna cu ceilalti oameni simpli. Asa ar trebui sa faceti si voi! Chiar asa!


Nu luptati pentru el, ci pentru voi insiva, caci semnalul e clar : daca lui i se intampla asa ceva, noi cei multi, si asa destul umiliti, nu avem nici o sansa!