site stats

marți, 25 august 2009

NOUL VAL E AICI !!!

De multa vreme spun ca ceva trebuie sa se schimbe in muzica din Romania pentru ca vin cei tineri din urma... Tare!

Si acum s-a intamplat! Baietii se numesc The Marker si canta un rock modern cu mesaj puternic crestin... Au ceva de spus si o spun extraordinar de bine. Anul trecut la Global Battle Of Bands in Anglia, la Londra au castigat locul 3. In Romania erau practic necunoscuti. Singurul care ne-a atras atentia asupra lor a fost Andi Moisescu in emisiunea Apropo TV.

Vor canta la Cerbul De Aur anul acesta si parerea mea este ca nimic nu ii poate opri. Sunt rock, sunt pop, au look, sunt tineri si, mai presus de toate, nu sunt singurii!!! Mai exista si altii cum ar fi The Amsterdams, 112 si cine stie cati altii care asteapta doar sa iasa din underground... Felicitari celor de la TVR pentru ca ii promoveaza. Felicitari celor de la Roton pentru ca au curajul sa produca un album cu ei!

Sunt sigur ca si cei de afara ii vor remarca asa cum au si facut-o dealtfel inaintea noastra... Sa speram ca lucrurile nu se vor opri aici pentru ei si nici pentru altii... Sa speram ca era siliconatelor cu pretentii nejustificate de vedete cantacioase si a manelistilor a apus pentru a nu se mai intoarce niciodata!

ROCK ON!

2 comentarii:

  1. ma bucur cand vad solidaritatea de breasla :)
    respect !!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai cum sa nu te bucuri cand vezi ca mai e o raza de speranta? Ca se poate face si rock modern? Ca tinerii nu sunt totusi inerti si ca printre manele au rasarit asa talente?

    Atata doar ca acum parca mi-am pierdut eu din motivatia personala... M-am linistit acum ca ceea ce trebuie sa se intample se intampla... Trebuie sa imi gasesc locul, altul decat cel pe care il gandeam pana acum...

    Deci din nou la munca si la planseta... aaaa... flasneta.... :))

    RăspundețiȘtergere

Eu cred ca: