site stats

marți, 27 octombrie 2009

Bah candidatule, mancati-as...

Eu nu cred ca e buna ideea ta de a candida... Nici ca presedinte, nici ca paznic pe la vreo institutie a statului, nici ca maturator, si de fapt ca nimic... Pentru ca va iesi rau... Pentru tine de data asta... Ar fi o schimbare in bine pentru noi... Desi, este adevarat, nu prea avem alternative in afara de tine si ceilalti homo politicus, eu nu mai am ce pierde... Asa ca fii cu bagare de seama...

Ma voi motiva foarte clar. Am convingerea ca astazi romanii si Romania au cei mai mari dusmani in randurile porcarilor, circarilor si fonfaitorilor din politica. Deci... Sa te simti, pentru ca esti inclus. Dintre bipezii astia politici, cei mai rai sunt... toti! De ce? E foarte simplu! Sunt capabili de crima pentru interese proprii sau de grup. Toata smecheria asta are ca finalitate umilirea mea. Nici macar nu te gandi sa iti incerci si tu norocul... S-a terminat.

Sunt la limita, si nu sunt singurul... Am pofta de un tap ispasitor tras frumos intr-o teapa fabricata ca in vremea mult regretatului Vlad Tepes. Vreau un candidat, unul macar din cei care au promis dat la rotisor, ca sa il vad cersind mila pe care el nu a avut-o niciodata pentru altii, in timp ce eu voi dansa ca Winnetou in jurul focului. Voi sarbatori razbunarea celor 20 de ani in care am fost batjocorit, umilit si dat la o parte...

Iti amintesti tu, bah candidatule, mancati-as, de `89 si mineriade? Ai tupeul sa spui ca a fost demult? Ca tu nu? Sau ca nu tu? Ai nesimtirea sa ma intrebi smechereste de ce tot aduc in discutie revolutia?!! Poti sa inventezi tot soiul de scuze insultandu-mi inteligenta... Stii ca nu te cred nu-i asa? Cine te mai crede?!! Te avertizez ca nu mai am multa rabdare, asa ca...Te poti coafa. Te poti farda. Te poti da cu parfum pana ti se acreste. Am o problema personala cu tine numai pentru ca indraznesti sa candidezi folosind cuvinte ce suna a tabla goala... Si nu sunt singurul cu care ai probleme. Mai sunt si altii. Multi. Suntem multi.

Mirosul sangelui celor care au cerut libertate si o viata decenta se simte de la o posta cand stam in preajma ta... Transpiratia celor care au muncit cinstit pentru ca tu sa te dai in limuzine cu doua curve si un bodyguard langa tine are sa se intinda ca o buba peste tine si te va manca de viu... Adunatura de semidocti prost crescuti din care faci parte, nu are nici o notiune despre onoare, datorie... Ce zici? Acestea sunt cuvinte noi? Nu le intelegi decat din DEX (presupunand prin metoda reducerii la absurd ca stii ce e acela)? Aaaaa... Tu probabil vrei sa fii presedinte nu-i asa? Mda... Esti un pic mai scolit... Si cam atat. In situatia asta ai ceva sanse... Dar nu de la mine... Pentru ca tu te bazezi pe prostie si sperantele prostilor...

Bun, bun, bun, da` care e solutia totusi o sa ma intrebi? In afar de "las` ca merge si asa", "si eu ce sa fac?"... Si sigur ma vei intreba, ca un vulpi batran ce te crezi "da` tu ce ai facut pana acum?" Raspunsul meu este simplu: te-am rabdat. Rabdare nascuta din bunul simt cu care m-am nascut si pe care, in primii sapte ani de viata, parintii mei l-au dezvoltat intr-atat incat acum mi-e rusine mie de faptul ca ai devenit penibil...

Am si o rezolvare posibila si foarte probabila:
Nu mai cred in rezolvarea problemelor dintre noi prin metode non-violente. Am incercat sa facem asta 20 de ani si uite unde am ajuns... Destul am zis! Vrei ceva de la mine? Vrei sa pun o stampila undeva neaparat? Atunci dovedeste-mi ca o meriti!

Umple puscariile cu cei care ne jefuiesc de atatia ani... Umple ocnele cu cei care au semnat contracte paguboase pentru Romania si pe care acum eu le platesc, alaturi de restul platitorilor de taxe si impozite, caci asta este inalta tradare... Asta ar fi un inceput bun... Altfel, suntem in razboi! Pe viata si pe moarte! Caci nu mai am nimic de pierdut...


Acestea fiind zise...
Mai vrei ceva , bah candidatule, mancati-as?!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Eu cred ca: