site stats

luni, 19 octombrie 2009

De 10.000 ori cate 10.000 de multumiri!

Pappy & Fire Escape a implinit 10.000 de vizionari pe YouTube!!! Asta ma bucura foarte tare si le multumesc tuturor celor care ne-au vizitat pe aceasta cale. E adevarat ca nu am iesit de ceva vreme prin cluburi si ca imi lipseste lucrul acesta. Dar, precum se stie, uneori faci si ceea ce trebuie nu numai ceea ce iti doresti...

In viitorul cat se poate de apropiat o sa facem mai multe inregistrari profi. Am remarcat interesul pentru piesa "Cream" care este un cover veritabil, adica o interpretare in stil propriu si unic al unei piese Prince. Sunt convins ca o sa auzim aceasta piesa, in aceasta versiune sau cu idei din aceasta versiune, mai des de acum inainte si ca o vor include si altii in repertoriul lor.

"Cream" m-a hotarat sa imi indrept atentia catre piesele originale, in parte pentru ca este piesa cea mai vizionata de pe You Tube (este pe cale sa implineasca 5.000 de vizionari, dar asta si datorita titlului) dar mai ales pentru ca aici am primit si cele mai bune comment-uri. Am increderea ca sunt pe drumul cel bun si din punctul asta de vedere... Sigur la anul vom participa la un concurs pe care il consideram important cu una sau doua piese originale...

O sa le supunem votului public la vremea potrivita. Pana atunci inca o data multumiri tuturor acelora care ma sustin si ma ajuta sa trec peste momentele grele, care nu au fost putine de cand m-am mutat la Bucuresti. Le multumesc si celor care m-au criticat sau atacat. Si ei ma ambitioneaza, e adevarat, fara sa vrea acest lucru, sa lupt ca sa reusesc prin provocarea pe care mi-o pun in fata.

Ii multumesc in mod deosebit Laurei care a ales sa ma sustina pana in panzele albe si lui Cristi care ma invioreaza cu ceea ce scrie...

Voua tuturor va multumesc!

Un comentariu:

Eu cred ca: