site stats

miercuri, 11 noiembrie 2009

Bah TB, m-am saturat de chelia ta!

Motivatie:

"Seful statului Traian Basescu a declarat azi la dezbaterea “The World Blogging Forum” ca bloggeri au responsabilitatea de a-si crea un set propriu de valori dupa care sa se ghideze in lipsa unei legislatii in domeniu. “Va asigur ca sunt un utilizator civilizat de Internet si adesea ma deranjeaza violenta pe internet, ma deranjeaza ca se observa deja un inceput de lipsa de responsabilitate a unor participanti la comunicare si cred ca a venit momentul ca dumneavoastra, utilizatorii cei mai mari ai internetului, sa va stabiliti propriile reguli”, a spus Traian Basescu. Totusi, liderul de la Cotroceni nu ar vrea ca statul sa fie responsabil pentru o eventuala ingradire a libertatii de comunicare prin impunerea de reguli pentru diferitele platforme de comunicare. El a plasat aceasta responsabilitate pe obrazul blogger-ului. Ma indoiesc ca o astfel de metoda ar da rezultate. Fie, ori lasi pe fiecare sa scrie despre orice vrea, ori iti asumi responsabilitatea pentru eventualele bariere juridice."


Reactie:

Traiane sa stii ca nu ma trag din tine si ii multumesc lui Dumnezeu pentru asta. Nu cred ca mama ar fi gasit privindu-te cine stie ce material genetic. Si nu te minti. Nu s-a schimbat nimic. Udrea ti-o face fiindca nu-i bate soarele in ochi. Si din obisnuinta. Stii de ce am dreptul sa te porcesc Traienele? Pentru ca te-am votat! De aia! Si pentru ca in sfarsit ai reusit sa ma superi si pe mine.

Atunci m-ai fraierit. Acum esti la gara. Si pentru ca tot veni vorba, despre bun-simt, eu am sa il votez pe Crin. Sac! Ca sa nu iti mai vad chelia la televizor. Vrei ca blogger-ii sa fie mai cu bun simt hah?!! Aud?!! Imi dai tu lectii de bun-simt mie Basescule? Tu mie?!! Incredibil cat tupeu si nesimtire incap intr-un singur om. Ce daca ambalezi frumos cacatul pe care ni-l vinzi? Tot pute!

Te-am crezut. Te-am votat. Personal. Ca sa traiesc bine. Acum impart un apartament de doua camere cu inca o familie. Acum, de la o luna la alta nu stiu daca imi pot plati chiria si ma uit in vitrine dupa lucruri ieftine pe care nu mi le pot permite. Nu din cauza crizei. Din cauza ta si a celor alesi de tine.

Toti niste tzarani care s-au trezit brusc la Cotroceni, Palatul Victoria sau in Parlament si cred ca sunt pe tarlaua lor proprie. Si tu imi vorbesti mie si altora ca mine, bloggeri adica, ne vorbesti tu scarnavie chelioasa despre bunul-simt? Crezi ca asa se rezolva problema?!! Ia de-aici bun-simt! Iti place ce citesti? Asta daca nu cumva iti citeste blonda intre doua sedinte de supt. La propriu si la figurat.

Mi-am facut o promisiune Traiane. Sa nu mai respect nici unul de-al de astia ca tine, pana cand nu am sa vad tot romanul mergand pe strada cu fata senina. Pana cand toti vor trai decent din munca lor. Pana nu ni se vor mai umfla facturile la curent, apa, gaze, telefon. Pana cand vom putea cu totii sa facem macar un concediu in afara Romaniei. O data. In viata. Nu pe an. Toti.

Zilele tale ca presedinte sunt numarate. Garantat! 100%. Daca nici eu, care ti-am aparat chelia cand prietenii mei tunau impotriva ta, nu mai am gram de simpatie pentru tine, atunci s-a terminat. Cursa ta se opreste aici prietene.

Ce presedinte? Ce valoare? La gara!!! Vax! Zero absolut!!! Am facut o postare potrivita si tie, desi atunci o scrisesem inspirat de unii care te porceau: "Cand rahatul are ochi tinde sa se creada nutella". Tare potrivit titlu. Mai ales cand vorbim de bun-simt! Sunt aici cu numele meu adevarat. Stiu ca ai tupeu. Da` nici eu nu m-am nascut alaltaieri.

Nu imi mai spune nici tu, nici altii cand sa tac, cand sa vorbesc si, mai ales, cand sa am bun-simt!!! Am avut rabdare 20 de ani Traian Bashinescu!!! Du-te unde-i vrea, ca ne-ai incurcat destul. Poate ai treaba si noi te retinem...

Noh... Ce zici de bun-simt acum?!! Sau abia acum ca am vorbit si pe intelesul tau ne vei lua in serios? Sau nu ne-ai luat in calcul cand ti-ai pregatit campania si acu dai din colt in colt pentru ca ti-o trag blogger-ii?
Ai simtit tu ca avem ceva putere si ai incercat sa ne faci ca pe jurnalistii aia de ii platiti voi?!! Pai ai dat-o in bara Traienele... Suntem oameni normali. Nu vrem sa fim mai mult decat normali intr-o tara decenta si, pe cale de consecinta, nu mai avem multe de pierdut!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Eu cred ca: