site stats

joi, 26 noiembrie 2009

Criminalul sau vacarul?

Am trait sa il vedem din nou pe Iliescu vorbind despre valorile democratiei.
Atat suntem de prosti.
Nu am evoluat deloc in acesti 20 de ani.
Acelasi Iliescu ne minte zambind.
Tot noi am fost de vina.
Cand am stat in P-ta Universitatii si nu l-am vrut.
Tot noi.
Nu el.
El este un ingeras.

***
Il arata pe Basescu la un p(r)ost TV.
Cica ar fi lovit un copil.
Au descoperit ei asta acum.
Dupa cinci ani.
S-ar putea sa fi fost o corectie.
Necesara.
Dar facuta in gluma.
Ponta sare.
Daca e un copil cu dizabilitati?
Copilul nu s-a tras de acolo.
Ba inca a si zambit dupa aceea.
Singura explicatie.
E ca e retard.
Asa cum suntem.
Noi toti.
Pentru Ponta.
Si mentorii lui.
In 1990 tipam la Iliescu si clica lui.
"Ati mintit poporul.
Cu televizorul".
Totul se repeta.
Frustrant.

***
Simt cum creste nevoia.
De a lua o mitraliera sau o grenada.
Se naste violenta in mine.
Desi am fost un om pasnic.
Cu gura mare.
Dar pasnic.
20 de ani de frustrare.
20 de ani.
In care mi s-a furat.
Dreptul de a fi eu.

***
Acum vad.
Din nou.
Ion Iliescu.
Prieten al lui Ceausescu.
Pe care mai apoi l-a executat.
Fara sa stea pe ganduri.
Ca sa poata lua.
El si cu ai lui.
Tot.
Nu ca sa imi dea.
Mie sau tie.
O sansa.

***
Daca votam PSD.
Suntem prosti
Ca nuca.
Toti!
Prefer un vacar.
Care sa le-o traga comunistilor.
Decat un criminal.
Care ordona.
Moartea.
Celui cu care a luat cina.
Oricand.

***
PSD este mama tuturor ciumelor.
PSD este mizeria insinuata in viata noastra.
Daca votam PSD
Suntem nu prosti.
Ci idioti!
Niciodata PSD!
Nici urmasii urmasilor lor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Eu cred ca: