site stats

duminică, 29 noiembrie 2009

Domnule Mircea Geoana. 20 de ani sunt indeajuns!

Sunt timisorean.
Am scandat ca si altii numele lui Ion Iliescu in zilele premergatoare caderii lui Ceausescu.
Multi altii au facut acelasi lucru in piata Operei.
Si la fel de repede l-am huiduit.
Atunci am vazut doar primele doua mari minciuni.
In zilele acelea din decembrie `89 stateam cu ochii si urechile spre Bucuresti.
Generalul Chitac a declarat foarte explicit ca s-a cerut ajutorul armatei ruse.
Am vazut si am auzit asta cu ochii si urechile mele.
Iliescu a afirmat nu mult mai tarziu ca niciodata nu a fost facuta aceasta afirmatie.
Tot el a spus ca vrea doar sa asigure interimatul pana la alegeri si ca el nu va participa.
Din nou vazut si auzit personal. Eu.
Din nou a spus ca nu a afirmat asa ceva niciodata. El.
Pentru mine acela a fost primul semnal de alarma.
La fel si pentru majoritatea timisorenilor.
Toate aceste inregistrari exista si astazi.
Le-am revazut de curand.
Pe un p(r)ost TV.
Dupa o vreme, am realizat inca un lucru.
Cutremurator.
Iliescu si echipa sa, astazi in PSD, pentru a pune mana pe putere, nu s-au dat in laturi de la nimic.
Nici macar de la CRIMA!!!
Au inceput cu Ceausescu.
Au trecut apoi la partidele istorice si "golanii" din Piata Universitatii.
Patru mineriade in doi ani.
Acesti oameni pe care ii reprezentati nu se vor da in laturi de la nimic daca cineva li se va opune.
Oricum, momentan nu este inca nevoie.
Un partid fondat de oameni care pentru a accede la putere sunt capabili de crima.
Criminali.
Sau instigatori la crima.
Ei au antrenat si educat si generatia de mai tineri PSD-isti.
Ati afirmat ca nu este rau sa ascultati de batranii dumneavoastra.
Acesta este PSD-ul.
Un partid de oameni fara scrupule.
Raul suprem.
Si oricine li se alatura devine ca ei.
Sau este mancat.
De aceea.
Niciodata PSD!!!

***
Domnule Mircea Geoana.
Nu v-am votat.
Inteleg ca un om politic trebuie sa fie pragmatic.
Dar va rog sa intelegeti.
Nu voi vota PSD niciodata.
Nu pot.
Un om a murit in bratele mele.
Atunci.
In decembrie 1989.
Cu cateva clipe inainte era la fel de viu ca si mine.
Si eram unul langa altul pentru ca aveam acelasi crez.
Nu il pot trada.
Chiar daca e mort.
Chiar daca nu am aflat niciodata cum il cheama.
Nu il pot trada.
Nici pe el nici pe ceilati care au murit atunci.
Oricat de mult v-as stima pe dumneavoastra.

***
Domnule Mircea Geoana.
Mergeti la cimitirul eroilor.
Cititi epitafurile de pe morminte.
Cititi cele doua date de pe ele.
Si ganditi-va inca o data.
Acolo.
Daca vreti sa mai candidati sau nu.
Mai ales cand este vorba de urmasul generalului Geoana.
Supranumit si "omul fara chip".
Pentru nimeni si pentru nimic in lume!!!
Nu pot vota Mircea Geoana!
Si de aceea nu pot alege.
Niciodata PSD!!!
Suma respectelor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Eu cred ca: