site stats

joi, 19 noiembrie 2009

A dracului Mitica! Si d-l Goe...

Intrebare: Va vedem la o (de)zbatere?
Mitica: Nu pot monser, ca ma strange un ciorap...
Dl. Goe: Mamitzooooo!!! Mam` maieeeee!!!"

Uite asa fac "marii" barbati romani cand sunt stransi de fudulii. Din teama... Lasitate... Au simtit ca le fuge pamantul de sub picioare...

In alergarea asta pentru a prinde ciolanul de Cotroceni trei candidati au sanse reale. Doi dintre ei erau siguri ca vor ajunge in turul al doilea. Marineru` si Mitica. Nu prea l-au luat in calcul pe asta micu`, pe Crin... Si acum asta ii costa. Crin ameninta serios sa le rastoarne caruta cu jucarele... Asa ca ca si-au trimis stafurile de campanie inapoi in cort ca sa faca un plan misto (ghiciti de ce am folosit expresia?)...

Crin Antonescu era mic din strategie... Si cand batranii vulpoi au inteles care e treaba s-au retras, fiecare in vizuina lui, ca sa gaseasca cel mai elegant mod de a-i pune piedica... Ca nu mergea sa o faci ca la clasa a patra, asa, piedica intinsa cu piciorul in mijlocul clasei. D-l Goe si Mitica sunt doar cetateni onorabili ce naiba, nu?

Lui Geoana nu ii convine cu Crin Antonescu in turul doi. Sigur. Pentru ca pierde. Lui Basescu nici atat, ca doar a iesit sifonat din confruntarea de la Cluj... Stie marineru` ce stie. Daca intra cu Geoana in turul doi sigur va avea timp inca cinci ani sa o alerge in joaca, ciupind-o de fund romantic, pe blonda lui favorita prin gradinile Cotrocenilor... Geoana stie deci ca si intr-un caz si in altul va pierde turul doi. Dar spera. Exact din motivul indentificat de Iliescu: e prostanac.

E clar ca toata schema a fost jucata ca sa ii puna piedica lui Antonescu. Si logic. In primul rand e singurul care, daca intra in turul doi ii rade. Si pe Basescu. Si pe Geoana. Pe asta din urma, prostanac fiind il face praf... Asa se explica si stratagema Geoana - Vadim la poarta TVR... Eternul diversionist... Si latraturile de la Antena 3 ale unei cateluse care transpira vizibil a PSD prin ecran... Dana Grecu parca o cheama... In fine... O neinteresanta si frigida papusica ce ar taia pofta de a mai face dragoste cu o femeie pana si unui obsedat... Sa revin la oile noastre...

Ce ma unge la suflet in toata tarasenia asta este ca Dl. Goe prezidentialu`si Mitica, prostanacu` lui Iliescu dau semne de stres. Ii streseaza prezenta lui Antonescu. Maximum. Daca ies Geoana si Basescu in turul doi, eu si cu a mea ne apucam sa ne facem bagajelul. M-a saturat sa depind de eternitatea lui Mitica, Goe si Gica-contra..Nu stiu incotro s-o apuc. Nu mi-am planificat asta... Dar Europa e deschisa la prezentarea buletinului acum. Prieteni avem...

Ne vom intoarce inapoi totusi... Cu doua conditii.
Primo: Sa mi se dea o bata. Cat mai mare.
Secundo: Sa nu fiu doar eu si bata ce am primit-o in dar...

Nu stiu daca Antonescu a scazut in sondaje sau nu. Omul a facut un tur de forta ieri: a tinut un discurs si o conferinta de presa la Timisoara. S-a intors la Bucuresti. A participat la doua emisiuni televizate... Toate astea intr-o singura zi... E un semn ca are energia necesara ca sa faca ce spune. Dar, ca in rRomania... Unu face, restu` chibiteaza...

Suntem exact rezultatul actiunilor noastre. Atat meritam.
Nu vreau sa plec. Nu am dorit niciodata asa ceva desi mi-am castigat dreptul de a face asta fara a fi aratat cu degetul. Dar nu depinde numai de mine.
Din nefericire.

Pentru tot ceea ce mi se intampla sunt vinovat.
Dar si tu esti!
Toti suntem...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Eu cred ca: