site stats

duminică, 29 noiembrie 2009

PSD si "Democratia originala". Teze 2009.

Incepusem sa ii cred pe cei care sustin PSD. Ca ei au dreptate si ca am innebunit eu. Totusi pentru ca sunt un Toma Necredinciosu` am intrat direct in barlogul lupilor. Pe paginile pesedelachilor adica... Si apoi a inceput un schimb... Mai intai de pareri... Apoi usoare amenintari... Bineinteles, din partea lor. Gen ca o sa plecam din tara noi de castiga Pesedelachius Supremus...

Cand au ramas fara argumente pesedelachii au trecut la mistocareala... Apoi la injurii. Din cele mai scarboase. Pentru ca am rezistat provocarilor si nu m-am enervat suficient cat sa ii las in pace, ba inca le-am si raspuns pe limba lor, ce credeti ca au facut baietii in ultima instanta?!!

Ei bine, acesti "aparatori ai democratiei", luptatori impotriva "tiranului" si "totalitarului", acesti "oameni de bine", dupa ce i-au injurat pe toti cei care au o alta parere decat a lor si au vazut ca intra in ridicol, in virtutea democratiei "originale" instituite acum 20 de ani de PSD, au tacut, aruncand pe rand, cate o soparla, pana cand accesul meu la pagina respectiva a fost blocat de sistemul automat Facebook...

Lovind pe rand unul cate unul bineinteles ca ei nu au avut parte de acelasi tratament. Minunata colaborare. Denota si organizare. In genul aceleia in care televiziunile au colaborat zilele trecute impotriva lui Traian Basescu... Eu am luptat pana la ultima litera. Rezultatele totusi s-au vazut... Randurile cititorilor si comentatorilor au scazut simtitor... Macar pentru o vreme... Eh, eu astept acum reintrarea in drepturi... Ca sa o iau de la capat. Nu am obosit. Deloc!

Stiu ca inainte de exagera cu scrierea pe o pagina iti apar avertismente. In acest caz nu a fost asa. Ba inca am mai apucat sa citesc, in opinia unei domnisoare "de bine", ca cei care se ocupa de una dintre paginile in cauza trebuie sa fie mai atenti pe cine lasa sa scrie pe pagina... Brrrr. M-au luat fiorii pe sira spinarii... "Democratia" PSD isi arata fata. Si este originala. Ca si acum 20 de ani...


Si toate acestea s-au intamplat dupa ce am infipt o scrisoare deschisa catre Gionel direct pe pagina personala a lui Mircea Geoana. O fi coincidenta. Desi eu nu prea cred in asa ceva. Nu am facut nimic altceva decat sa ofer aceleasi date pe care le gasiti pe blogul meu si experienta din ultimii 20 de ani de cand lupt impotriva a tot ceea ce este PSD. Pagina despre care va vorbesc acum se numeste ANTI BASESCU si se afla pe Facebook.

Bineinteles ca nu am pierdut nimic... Nici voi. Dar m-am dumirit. DEFINITIV. Daca sunteti curiosi puteti incerca. Dar va pierdeti vremea de pomana. Oamenii vor sa fie ei intre ei. Ca asa nu-i contrazice nimeni...


Aceasta este mentalitatea PSD. Ei sunt putini. Si fac zgomot mult. Este o tactica. Asa par mai multi. Nu au argumente care sa reziste in fata unei pareri blindate cu date clare. Le convine ceata, unde se pot misca in voie.... Si exact cum spuneam: NU SE DAU IN LATURI DE LA NIMIC PENTRU A-SI ATINGE SCOPURILE. Acum sunt sigur, mai mult ca niciodata, ca nu ne asteapta NIMIC BUN DE LA PSD!!! Se erijeaza in aparatori ai democratiei. Dar nu pot sa sufere democratia. Este in sangele lor. Cum spuneam: NICIOADATA PSD. ORICE. NUMAI PSD NU!!!

Un domn, desigur "de bine", pe a sa personala pagina Facebook, pentru a induce ideea ca jocurile sunt facute a postat un articol din Washington Post sub titlul
"The next president of Romania , a very familiar face in Washington"...
Adevaratul titlu al articolului este insa:
"The next president of Romania COULD BE a very familiar face in Washington".
Pur si simplu Mr. PESEDELACHE a inlocuit "ar putea fi" cu o virgula, insinuand ca alegerea lui Mircica este o certitudine. Ei bine nu este. PSD pierde teren. In fiecare zi!

Uite asa opereaza baietii PSD, chiar si la New York. Caci acolo locuieste Marius Mina. Asta da o dimensiune mult mai grava caracatitei PSD si ne arata cat de departe ii ajung tentaculele...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Eu cred ca: