site stats

marți, 17 noiembrie 2009

Tema de casa...


"Ci cercetati toate lucrurile si pastrati ce este bun"
(1 Tesaloniceni 5:21)

"Leacul potrivit

John Warwick Montgomery ne impartaseste o parabola:

Un mare rege (Dumnezeu) are un fiu (omenirea) care a crescut si s-a instrainat de el. In timp ce calatorea intr-o provincie indepartata, fiul a contractat o boala grava. Doctorul care il insotea (ratiunea) era incapabil sa trateze aceasta boala, dar regele, afland de starea fiului sau, a trimis instructiuni (Evanghelia) pentru vindecare.

Totusi, numerosii dusmani ai regelui au aflat si ei ce s-a intamplat si au trimis si ei remedii - pretinzand ca vin de la rege - care erau, de fapt, otravitoare (religiile non-crestine si optiunile filosofice). Solutia fiului la aceasta dilema a fost sa evalueze leacurile prin intermediul a trei teste...

Primul: ceea ce fiecare remediu dezvaluia despre tatal (prin intermediul asemanarilor dintre tata si fiu);
Al doilea: cat de corect se raporta fiecare leac la natura bolii descrise;
si
Al treilea: cat de bune par a fi metodele curative. Cu ajutorul doctorului, fiul a decis, intr-un final care este cel care intruneste cel mai bine toate cele trei conditii."

Restul aici. Daca ati avut rabdare pana acum bineinteles...

Oameni buni care nu credeti in existenta unui Dumnezeu unic si atotputernic! Pentru ca nu imi ajunge timpul fizic ca sa va explic ce am inteles eu in 18-20 de ani de framantari (probabil fiind mai greu de cap), am sa va dau un link pentru ca sa puteti studia voi insiva cateva date istorice studiate stiintific.

Deci:
Biblia si stiinta Studiul Bibliei Marturii istorice Bloggeri
Aveti ceva de citit... Inceputul este o parabola ca sa sparga gheata... Apoi argumente filozofice, arheologice, stiintifice... Cam tot ce ati intrebat are aici un raspuns... Ce veti face cu girafa de la gradina zoologica este exclusiv problema voastra... Eu cer iertare acum oricui s-a simtit jignit de patosul cu care apar lucrurile in care cred...

Daca nu e de ajuns, bibliografie mai este slava domnului! Cereti si vi se va da! Astea sunt singurele comentarii pe care mi-as dori sa le citesc. Am inteles pozitia voastra de la primul comentariu. Nu este cazul sa mai insistati... Fac toate acestea din mai multe motive... Unul ar fi ca sa nu va mai zburliti degeaba si sa nu vi se para deplasat cand se vorbeste despre subiect si sa vedeti cu ochii vostri ca argumente pro exista si sunt solide. Sunt scrise de oameni care au studiat stiintific problema. Unii dintre ei, sigur au fost mai destepti decat noi toti la un loc.

In treaba asta cu credinta fiecare alege singur. Sunt atat de multi icei care au combatut ceeace cred eu, desi eu nu le-am cerut sa creada acelasi lucru ci sa faca unstudiu comparativ, stiintific. Poate ca ar trebui sa facem o conferinta pe tema asta... A fost distractiv pana aici dar acum s-a terminat. Gata pauza. Incepe lectia. Profesorul trebuie sa fiti voi insiva. Eu nu va pot mai pot fi de folos... Singurul mod in care pot ajuta este sa va dau un punct de plecare, ceea ce si fac. Din nou. Va dau si alte linkuri... de aici incolo sunteti pe cont propriu...

Biblia si stiinta Studiul Bibliei Marturii istorice Bloggeri

In rest fiti sanatosi si Domnul sa va binecuvinteze cu intelepciune si curiozitate atunci cand veti citi randurile pe care vi le propun. Amin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Eu cred ca: