site stats

miercuri, 23 decembrie 2009

CAND "x" TINDE CATRE INFINIT...












Nu sunt pro Basescu.
Nu sunt pro nimeni in particular.
Sunt pro Romania.
Si pentru echitatea REALA a sanselor.
Pentru fiecare in parte.
Este o utopie.
Stiu.
Un ideal daca vreti.
Dar este rau sa tinzi catre infinit?
Luptand sa ajungi cat mai aproape de el.
Sigur vei ajunge foarte departe de zero.
Ca la matematica.

***
Abscisa e idealul.
Duce catre plus infinit.
Ca la matematica.
Dar problemele REALULUI ne distrag atentia.
De la obiectivul principal.
Aceasta este ordonata.
Axa Oy.
Cu cat ne abatem mai mult atentia de la prioritati.
Cu atat mai mult vom cheltui timp.
Pentru cautarea lui plus infinit de pe abscisa.
Axa xO.

***
De ce scriu toate acestea?
Si ce mama naibii de legatura au cu Basescu?
Sau cu Antonescu...
Sau cu PSD?
Simplu.
Ca la matematica.
Este un caz particular.
Am doua variabile, y1 si y2 care imi distrag atentia.
Aleg sa o elimin pe cea mai rea dintre ele.
Si astfel sa imi concentrez efortul pentru a lupta.
Cu cealalta.
Ca sa imi pot continua drumul.
Per pedes apostolorum.
Cat mai departe.
Spre plus infinit.
Nu voi ajunge acolo niciodata.
Dar voi fi departe de zero.

***
Eu sunt un oarecare.
Doar un amarat de "x" care tinde la infinit.
Si fierb in aceeasi ciorba cu restul.
Atat.
Si nimic mai mult.

Un comentariu:

  1. shit, bullshit, evershit, cam asta e viata de acum. si, din pacate, in colo tind si nazuintele majoritatii.

    RăspundețiȘtergere

Eu cred ca: