site stats

luni, 7 decembrie 2009

CIUTACU, MA OFER SA TE AJUT LA BAGAJE

Ti-am injurat.
Seara de seara.
Minciuna ranjita.
Spusa inteligent.
Stiam cate neadevaruri spui.
Eram neputincios.
Si eu.
Si cealalta jumatate de Romanie.

Te urmaream.
Ca sa inteleg.
Cat de jos poate cobori.
Un virus.
Impregnat cu gene umane.

***
Tu.
Vranceanu-Firea.
Dana Razboiu.
Niste urati.
La suflet.
Cam tuciurii.
Multi dintre voi.
Ca si Voiculescu.
Spalati.
Frezati.
Dar tuciurii.

***
Educatia primita.
Nu a putut sterge.
Mahalaua.
Din voi.
Si tu esti exagerat.
De tuciuriu.
De aceea.
Cand pleci.
Daca e nevoie.
Te ajut.
La bagaje.

***
Promit.
Sa ma port frumos.
Si sa nu iti trag o laba.
Peste gura.
Daca nu te umfli in pene.
Cat timp te ajut.
Vreau doar.
Sa te tii de cuvant.
Pleaca.

PS:
Nu o da pe Basescu.
S-au pe Noua Dreapta.
Sunt liberal.
De ala PNL.
Care nu l-a ascultat pe Crin.
Din Timisoara.
Mancati-as!!!

Un comentariu:

  1. Nici eu nu l-am ascultat pe Crin. M-au dezamagit teribil cei de la PNL :(. Iar despre nea' Ciutacu ce sa zic blogul lui e plin de mesaje de la cei ce pupa in...pe cine pupa el. Am incercat sa postez 3 mesaje. Primul l-a sters dupa 10 min iar urmatoarele nici nu au aparut asa ca... l-am lasat in plata Domnului sa-si foloseasca limba pe post de hatrie igienica.
    L-as scuipa si eu dar nu are atata valoare cat sa-mi stic saliva pe "genialul" de el.
    Am mai comentat eu la adresa lui pe ceva bloguri e un amestec ciutac pardon ciudat de persoana care adora cultul personalitatii dar totusi cu un complex de inferioritate accentuat ( zice-tii fratilor odata ca e genial ca poate ii trece si ne lasa)

    RăspundețiȘtergere

Eu cred ca: