site stats

joi, 3 decembrie 2009

"LINISTE". In viziunea PSD si a lui Geoana.

Liniste.
Linistea lui Geoana.
Linistea PSD.
20 de ani.
Ata a zis ca va dura.
"Linistea" PSD-ista.
Ce inseamna asta se vede.
Antonescu a ajuns.
Sa ne faca "fanatici spre dementa".
Dupa ce a proclamat.
Revolutia bunului simt.
Ion Caramitru si Alexandru Herlea.
Au demisionat.
Din conducerea PNTCD.
Urmare a rusinoasei tradari.
De la Timisoara.
Din 1 Decembrie.
2009.

***
Sarim unii la altii.
Pe bloguri.
Oamenii ies in strada.
Numai la gandul.
Ca s-ar putea.
Geoana presedinte.

Nu vreau sa imi inchipui ce va fi.
Daca ar iesi.
Pe bune.
Aceasta este.
"Linistea" PSD.

***
"Linistea" PSD.
Nu inseamna.
Linistea noastra.
A mea si a ta.
A tuturor romanilor.
"Linistea" PSD este exact ceea ce spune.
Linistea lor.
Cei batrani sa ajunga sa moara.
De batranete.
Fara sa plateasca.
Pentru crimele pe care le-au comis.
Iar progeniturile lor sa continue.
Sa scoata profit.
Din Romania SRL

***
Geoana are bube.
In cap.
Si pe cap.
Mari.
Urate.
Vizibile.
Trebuie.
Doar sa cauti.
Si vei descoperi.
Ce este.
Cu adevarat.
Linistea.
PSD.

***
"Linistea" PSD.
Este doar a lor.
Si pentru cei care ii sustin.
Noi.
Ceilalti.
Nu contam.
Pentru ei.
Desi suntem mai multi.
Am spus deja toate acestea.
In atatea feluri.
Incat sunt secat de inspiratie.
Si zilele acestea.
Chiar nu ar trebui.
Sa se intample asta.

***
Un lucru ma bucura.
Nu a fost in zadar.
Toata aceasta zbatere.
Nici noptile pierdute.
Nasul meu.
Imi spune.
Ca Geoana.
Si PSD.
Au pierdut meciul.
Totusi am sa raman pe pozitii.
Ca sa ma asigur.
Ca l-au pierdut.
Definitiv.
Si va spun.
Voua tuturor.
Nu aveti cum.
Sa ma convingeti.
Contrariul.
ORICE. NUMAI PSD NU!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Eu cred ca: