site stats

miercuri, 23 decembrie 2009

LUDOVIC ORBAN BATE CAMPII CU GRATIE. INTENTIONAT.














Astazi guvernul Boc a primit avizul Parlamentului. Desi la limita minoritatii. A primit avizul unui parlament decis sa il rastoarne acum 2 luni. Din motive electorale desigur... Doar nu va inchipuiti ca PSD sau PC au devenit dintr-o data niste altruisti...


In toata treaba aceasta, PNL a picat intocmai ca musca in rahat, impinsa de tradatorul Crin "Chucky" Antonescu, si bunul sau prieten, Ludovic. Orban. Fost ministru. Aparent baiat bun. Canta la chitara. Ma intreb ce se mai intampla cu dosarul lui de la accidentul din 2007 cand a lovit o fata... Desigur nu s-a folosit de nici o relatie ca sa scape... Telefoanele pe care le-a dat imediat dupa aceea erau de afaceri...

Acum Ludovic este si el acum un mare om politic. Cam de statura brotacului care sta si se uita la balta. Dupa toata tarasenia cu alegerea unui nou guvern, Boc 3 (nu 4, cum insinueaza Antenele ca sa ridice nivelul de perturbatie cetoasa) Ludovic da declaratii ingenue. El este trist stiind ca "acest guvern este acelasi care a prabusit economic Romania in 2009".

Mai Ludovic, tu ne crezi prosti pe toti, nu-i asa? Care economie, mai baiatule? Aia pusa pe butuci de PSD sau aia de carton sustinuta de PNL cand a fost la guvernare? Stiu ca tu stii ca eu stiu ca tu stii la ce ma refer... Doar ai fost in guvern nu? Ce o tot dai de gard acuma? Criza se manifesta de la sfarsitul verii lui 2008... Erau deja semnale... Era clar ca ne va ajunge si pe noi... Cum va place voua sa aruncati cu ceata...

In ceea ce priveste guvernul Boc, vom vedea... Pana la 15 ianuarie trebuie sa inceapa sa faca treaba... Efectele, daca, stii ceva economie, se vor simti un pic mai tarziu. E greu pana se urneste roata. Iar daca nu vor face treaba vor avea probleme. Mari. Oricum asta nu este o veste buna pentru tine Ludovic. Tu si Crin SIGUR NU SUNTETI SOLUTIA!

Deocamdata, pe mana lui Crin Antonescu, ati dat-o cotita spre stanga... Sau ati facut pana. Tot pe stanga. Am o propunere Ludovic: hai sa nu mai spunem ca PNL este partid de dreapta cat sunteti tu, Antonescu si inca vreo cativa pe acolo, bine?

Doctrina liberala inseamna cu totul altceva. Poate ca o cunoasteti. Dar ati fost 4 (PATRU!) ani la guvernare si tot ce ati realizat ati realizat pe o crestere a consumului si favorizand speculatiile imobiliare. In momentul in care criza a aparut si s-a manifestat cel mai puternic in domeniul imobiliar, totul s-a prabusit. Pentru ca voi, Ludovic ati uitat de fundatie: INFRASTRUCTURA adica... Cu alte cuvinte, DE VINA SUNTETI VOI!

Treaba facuta de PNL a mers asa, tiganeste, pana cand a putut merge. Cand a murit puterea de cumparare pe fond de criza a murit si ECONOMIA CREATA DE PSEUDO-LIBERALISM!

4 comentarii:

  1. Eu din fost PNL-ist convins imi vine greata cand aud de Antonescu. Pacat ca poarta acest nume. Am facut parte dintre cei de la care a plecat propunerea d a-l schimba pe Campeanu cu Quintus (in acea vreme lumea era inca indobitocita si nu credea ca prin vot se poate schimba presedintele unui partid). Mi-am dat demisia deoarece noul loc de munca nu imi permitea sa fac parte din partide insa am ramas fidel ideii de liberalism. Iar acum, dupa 20 de ani,din pricina unor...(nu am cuvinte sa-i caracterizez) am ajuns sa asociez PNL cu PSD (FSN;PCR, etc.).
    Imi place Tariceanu si nu pot sa cred ca in PNL nu mai exista oameni cu coloana vertebrala care sa propuna schimbarea in partid ca acum 18 ani cand PNL-ul a ramas PNL iar cei ce nu au acceptat schimbarea au devenit PNL aripa tanara (ha,ha, majoritatea bosorogi care se agatau de scaune)
    Imi mentin si sustin parerea : Rusine PNL pentru ceea ce ne-ati facut! Antonescu urgent demisia nu vrem oameni ca tine in partid! Si daca pleci i-al cu tine si pe Orban si toata clica. PSD va asteapta cu bratele deschise!

    RăspundețiȘtergere
  2. pnl nu va obtine mai mult de 8 maxim 10% la urmatoarele alegeri...dupa care va dispare sub limita de 5 % precum PNTCD...liberalii ar trebui sa ii multumeasca lui chucky pt asta...

    RăspundețiȘtergere
  3. Aiurea, blog politic...in favoarea lui Basescu si Boc...nasol. V-a ametit Base 5 ani. Si-l mai credeti. Mi-e mila de voi.

    RăspundețiȘtergere
  4. @Sorin.

    Dovada ca prostia nu moare. Nu ai citit sau nu ai inteles? Orice numai PSD nu! Punct.
    Si asta nu este un blog politic. Ca sa pricepi pana la capat...

    RăspundețiȘtergere

Eu cred ca: