site stats

miercuri, 2 decembrie 2009

Aroganta PSD trebuie pedepsita!

Ne cred prosti.
Ne insulta inteligenta.
Toate televiziunile.
Realitatea.
Antena 3.
Comentarii insinuante.
Vorbe goale.
Il acuza pe Basescu.
Ca e comunist.
Il scot pe Geoana.
Imaculat.
Este atat de evidenta propaganda.
Incat sunt penibili.
Rau.

***
Prietenii mei ma suna.
Ma apeleaza pe mess.
Timisoreni.
Timisoara.
Viata mea intreaga.
Am petrecut-o acolo.
Acum oamenii sunt furiosi.
Si pregatiti sa lupte.
Pentru dreptate.
ii cunosc.
Va fi vai de mamicutele lor.
Alea comuniste.
Sau de bunicutele lor.
In frunte cu Iliescu.
Tot ceea ce fac astia de la TV.
Este sa isi sape groapa singuri.

***
Sunt disperati.
Simt ca sunt pe cale sa piarda trenul.
Definitiv.
Asta ar fi dezastruos.
Pentru ei.
Asa ca fac galagie.
Cat mai multa.
Incercand sa distraga atentia.
De la bubele din capul lor.
Pesedelacheii ne invata democratia.
Ne invata democratia.
Asa cum o vor ei.
Daca suntem anti-PSD.
Suntem turbulenti.
Daca strigam jos comunismul.
Nu avem voie sa o facem.
Decat cu aprobare.

***
Scheauna.
Mint.
Mint.
O freaca.
O sug.
Manaca rahat.
La greu.
Orice.
Pentru ca li s-a facut frica.
Si sunt disperati.
Vedem acum ce inseamna.
Democratia.
Si linistea.
PSD.

***
Daca mai aveam o indoiala.
Ea s-a spulberat.
Acum sunt si mai sigur.
PSD este galusca.
Ce nu vrem sa o inghitim.
Cu nici un pret.
Care insista.
Prin asta.
PSD provoaca.
Daca trebuie.
Vom raspunde.
Cu violenta.
Pentru ca nu mai putem suporta.
20 de ani am avut bun-simt.
Dar rabdarea noastra s-a terminat.
Asa ca.
La revedere PSD.
Tai taaaaaai!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Eu cred ca: