site stats

marți, 1 decembrie 2009

Timisoara. Nu a tradat niciodata.

M-am nascut acolo.
Am trait acolo marea parte a vietii mele.
Oamenii sunt plini de bun-simt.
Dar nu vor accepta nesimtirea PSD si a lui Geoana de a le cere sa fie votati.
Mai ales in ziua de 1 Decembrie!!!
Acesta este adevarul!
PSD a incercat din nou...
Nu a mers!!!
Din nou!!!
Am avut dreptate.
Se vede ce viitor am avea cu PSD.

***
Acum pe Antena 3 se mananca rahat!
Mult de tot.
Cu polonicul!
Ura?
Da!
Dar asta a semanat PSD acum 20 de ani!
Nu altcineva.
Timisoara nu a uitat.
Si pana cei vinovati nu vor plati.
PSD va pati acelasi lucru.

***
Aceasta este linistea ce vine odata cu PSD
Iar provocarea
a fost facuta de PSD.
Pentru ca a indraznit sa insulte inteligenta civica!
Acum, Antena 3 incearca sa minimalizeze consecintele.
In disperare.
Imi amintesc din nou de 1989.
Si 1990.
Reflexiv.
Involuntar.
Aceleasi texte.
Asta este dovada ca la PSD nu s-a schimbat nimic.
Si ca "linistea" lor va fi impusa cu bata!
Gasesc ei alti fraieri.
Ca mineri nu mai au...
Timisorenii au rabdat.
Au inghitit.
Au fost umiliti.
Si totusi nu au renuntat.
Vor fi primii care se vor bucura de liniste.
Dupa 20 de ani chiar merita.
Dar fara PSD si urmasii lor!!!
In Timisoara nu va fi liniste niciodata cu PSD!!!
Timisoara NU VOTEAZA PSD!!!
Timisoara ar vota ORICE. NUMAI PSD NU!!!

Un comentariu:

  1. ESTI UN ON,SE VEDE SI CONCEPTIA TA DESPRE TIMISOARA E REALA.DOMNILOR DIN PSD,LA TIMISOARA NU MERGE CU MINCIUNA,SUNTEM SATUI DE IA.TRAIASCA BASE....

    RăspundețiȘtergere

Eu cred ca: