site stats

joi, 14 ianuarie 2010

DACA NOI NU ATUNCI CINE?

16 oameni au spus "DA" fara rezerve la intrebarea chestionarului din stanga. In fapt prin aceasta intrebare cautam oameni hotarati sa faca ceva. Orice. Pe acestia i-am rugat sa imi scrie pe adresa de mail romania.noua@ymail.com cat de repede citesc mesajul. Aceasta este o INITIATIVA. Nu este suficient sa predici. Trebuie sa si practici. Noi romanii in general sunt embuni la capitolul teorie si critica. Dar practica este aceea care ne omoara. Si trebuie sa recunoasteti ca stam cam prost la capitolul actiune.

Ma refer la actiune comuna nu aceea in interes personal. Acolo suntem campioni mondiali. Am avut multe discutii pe parcurs. Am descoperit si impostori sau dornici de parveniri si nesimtiti cu duiumul. Am descoperit oameni pentru care daca nu este ca ei nu e deloc... Si din nou, nesimtiti cu nemiluita... Am descoperit hotia sub forma furtului de idei ca sa para hotul mai destept... In ce scop va puteti inchipui...

Am descoperit oameni care ar face ceva dar numai in timpul liber si daca este legal. Asa am descoperit cu surprindere un lucru la care nu mpam gandit in acest fel niciodata: Cei care au murit in 1989 au murit tocmai luptand impotriva unor legi strambe. Au murit luptand pentru viata lor.

Din fericire nu mai este cazul acum... Situatia este diferita. Insa pentru drepturile noastre trebuie sa luptam. Doar ca modul de lupta este altul. Primul lucru pe care l-am invatat a fost sa raspund rapid si dur acestora pentru ca sa stie cine sunt si ca nu prostesc pe nimeni. Acelasi lucru trebuie sa il faceti si voi.

Deja stim care sunt doi din cei 16. Bineinteles deja au aparut soparlele in forma: "...va ramane doar o intiativa". L-am asigurat pe gandacel ca nu! Si ne vom tine de cuvant. Ii astept pe ceolalti 14 sa iasa din anonimat si sa ne trimita pe romania.noua@ymail.com datele de contact si o motivatie, pentru a ne cunoaste. Va dura o vreme pana sa ne punem de acord asupra unui plan de bataie.

Asta va fi destul de greu. Sunt roman si eu. Stiu. Nu trebuie sa-mi spuneti. Dar sunt convins ca vom gasi o cale. Garantat. Pentru ca avem aceleasi probleme. Am schitat un plan pe care intentionez sa il prezint spre imbunatatire. Pentru atingerea scopului, fiecare obiectiv trebuie urmarit cu indarjire, pas cu pas si cu rabdare. Nu rabdare pentru inca 20 de ani. Nu vreau sa imbatranesc tot rabdand...

Un comentariu:

Eu cred ca: