site stats

duminică, 31 ianuarie 2010

DIN NOU ACASA....

Nu am mai scris cateva zile.
Sunt acasa.
La Timisoara.
Mi-am oxigenat un pic creierul.
M-am intalnit cu prieteni.
Cat de multi am putut.
Si intotdeauna acasa este bine.
Chiara daca "acasa" este un catun in creierul muntilor...

***
Eram obosit fara sa fi stiut macar.
M-am odihnit.
Desi nu am dormit aproape deloc.
La Bucuresti dorm mult.
Insa ciudat.
Ma odihnesc mai putin.
Realizez asta acum.

***
Am un plan.
Sa impac si capra si varza.
Vis romanesc.
Un compromis.
Dar unul convenabil.
Pana una alta, maine o iau de la cap
at...

2 comentarii:

  1. In sfarsit un semn de viata... Imi puneam intrebari. Multa bafta in tot ce vrei sa faci, Pappy! Sper sa gasesti ce cauti...

    RăspundețiȘtergere
  2. Ei, o data pe an merg si eu acasa...

    RăspundețiȘtergere

Eu cred ca: