site stats

marți, 9 februarie 2010

VII SAU MORTI. TOTUNA E.


















O boala ciudata ii loveste pe romanii care ajung sa se invarta in sferele puterii... De indata ce ajung acolo sus pe la biroul unui minister baietii si fetitele incep sa devina amnezici... Si uite asa, incep sa uite lucruri...


Nu este vorba despre lucruri abia invatate... Deloc... Dar este obiceiul cel nou pe care il capata invariabil tot neamul-prost cand devine macar angajatul unui minister... De fapt ei uita un singur lucru: cine ii plateste si de ce...

La schimb cu amnezia incep sa apara insa alte obiceiuri, noi, din care sa rezulte clar si fara echivoc ca el sau ea au intrat in randul masculilor sau femelelor "alfa"... Ce le-o fi dand dreptul sa gandeasca asa, nu imi pot da seama, pentru ca atata vreme cat noi ii platim pe ei si nu ei pe noi altfel ar trebui sa stea lucrurile...

Am ras noi ce am ras de numirea lui Andrei Gheorghe la Ministerul de Finante, dar uite ca si aici animalutul nervos, cunoscut tuturor de pe ecrane in diverse ipostaze, si-a dat in petec... Face poc cu masina dupa care se uita un pic la femeia nedezmeticita inca si... pleaca.

Nici nu te mai mira atitudinea. Modelul acesta comportamental este procedura standard in Romania daca esti sau vrei sa te dai macar V.I.P... Deci asa este cand te angajezi la minister? Ti se relaxeaza creierul, devii mai neatent si mai insensibil... Pentru ca esti protejat. De sus. Nu de sus de tot. De sus.

In toata afacerea asta cu Andrei Gheorghe am si un semn de intrebare, avand in vedere ca antenele bat moneda pe stire, si fiind bine stiut faptul ca servitorii lui Voiculescu au obiceiul sa le infloreasca atunci cand ii este de folos sefului sau partidelor aferente...

"Aventurile lui A.G. prin zapada", o continuare a unui serial continuu si de prost gust atat intrinsec, cat si prin lipsa de imaginatie in scenariu, vine la cateva ore dupa ce a fost dat un anunt halucinant. Vreau sa va reamintesc ca acum mai bine de o luna, pe data 11 ianuarie, puneam sub semnul indoielii cauza mortii lui Toni Tecuceanu, in articolul "OBOSITOAREA ABUREALA"...

Si iata ca acum se confirma... Cred ca am mirosul mai dezvoltat decat mi-am inchipuit... De fapt raspunsurile la intrebarea "DE CE?" m-au dus catre concluzie... Dar imi parea prea absurda ipoteza. Pana si mie. Desi indiciile spuneau clar ca ceva e putred...


Iata ca acum ni se spune ca Toni nu a murit nicidecum datorita virusului AH1N1 ci datorita unei infectii cotractate in spital, si ca de vina este o ... bacterie foarte raspandita. Atunci am pus problema agresivitatii media asupra subiectului si ma intrebam daca isteria nu a fost fabricata pentru a se face ceva bani din vanzarea de vaccinuri... Acum avem siguranta dovezilor se pare...

Macar dupa o astfel de dovada ar putea unii dintre "istetii" autodeclarati sa-si mai astupe gurile acelea care au mancat ce au baligat cand au spus ca sunt paranoic... Uite ca se fac jocuri chiar si cu moartea unui om... Totul pentru inca un pic de profit... Va amintiti probabil de cozile isterice la vaccinare ce au urmat anuntului cauzei moritii lui Toni Tecuceanu...

Deductie logica: ne folosesc. Si vii. Si morti. Nu au nici un fel de retineri. Daca nu le aducem bani cand suntem vii, macar se pot infoia la noi, si se simt supraoameni nerespectandu-ne pe noi... Ne lovesc si pleaca injurandu-ne ca le-am stat in cale...

Daca am murit si iese banu`, mai schimba cauza mortii... Ca noi tot am murit si nu ne mai poate ajuta nimic... Ce mai conteaza pentru noi, morti fiind, de ce am murit, daca ei mai pot sa vanda ceva?!! Este doar o minciuna "mica si nevinovata"...


Foarte tare tara asta. Cred ca ar trebui sa lasam papagalii astia care se dau isteti in "cioranii" si "cumetrii", sa fie regi aici, alaturi de Cioaba, si imparati alaturi de Iulian...

Tot prostul se vrea, sau se crede, rege pe cativa metri patrati. Un vis bolnavicios al unor complexati... Iarasi rad cu lacrimi... Imi place sa-i vad cum racnesc atunci cand le este dezgolita desertaciunea... Chiar daca sunt multi... Sau, poate, tocmai de aceea este mai dulce provocarea...


foto preluat de pe www.zazzle.ca

2 comentarii:

  1. Romanii de care vorbesti nu uita, ei stiu exact ce fac si de ce vor sa ajunga acolo. E modul lor de a trai, un mod de viata "destept". Iar tu, care le vorbesti de altceva, nu esti, in ochii lor, decat unul care nu a prins un ciolan si doar isi roade unghiile ca nu a a juns acolo unde au ajuns ei.
    Din pacate, se aplica proverbul " daca te bagi in mocirla te mananca porcii.." sau ceva de genul asta. Cine crede ca are puterea sa faca ceva , sa faca. Cine nu, sa isi vada de ograda lui care e f importanta.
    Eu am plecat din tara. Incerc sa devin un om sanatos si sa cresc sanatos un copil.:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Incep sa cred si eu ca pentru un psihic sanatos asta este solutia...

    RăspundețiȘtergere

Eu cred ca: