site stats

miercuri, 31 martie 2010

E PUR SI MUOVE: MAMALIGA EXPLODEAZA DE DOUA ORI?!!

Daca pana mai ieri aveam senzatia ca nimic nu se intampla simt acum fiori de neliniste. Fiori de neliniste ce razbat din media. Se pare ca romanilor le-a cam ajuns cutitul la os, desi eu inca mai am mari rezerve in a crede acest lucru... Pare S.F. ...

Toata media este strabatuta de un vuiet surd: primul politician arestat si dorinta romanilor de reinstaurare a pedepsei cu moartea. Bineinteles ca media este impartita in doua tabere. Din nou. Aia ai lor si aialalti, despre care nu pot spune ca sunt ai nostri. Pana la proba contrarie...

Si pentru ca sunt frumos, destept, inteligent, cult si modest am sa spun din nou: v-am zis eu!!! Acum cateva luni AICI in acest articol. Argumentat. Imi pare rau acum ca nu am acces mai larg ca sa pot evidentia argumentele. Deci romanul incepe sa se enerveze... Buuun... Sa vedem ce se intampla daca s-a enervat... O sa ramana incordat, asa in sine insusi sau o sa treaca la fapte...

Chestia aceea cu tiganii si ungurii afara este un apendice doar... Rezultatul aceleiasi lipse de respect fata de legi si moralitate. Nu tin neaparat de faptul ca romanul ar avea o problema fixa cu etnii sau cu nationalitati... Toate acestea vin pe fondul unui popor ce imbatraneste manelizandu-se...

Nu mai am nici un chef sa repet cele spuse. Daca veti avea curiozitatea le veti citi dand un click pe linkurile evidentiate in culoarea rosie... Pacat... imi pare rau sa vad ca se ajunge acolo unde mi-am inchipuit ca se va ajunge... As fi vrut sa imi spuna mie cineva: "ai gresit vezi?"...

Imi pare rau ca cei care se dau mari lideri de opinie intuiesc treaburile acestea mai tarziu, si ca cei care ar putea lua decizii pentru schimbare intuiesc PREA tarziu ca nu mai este cale de scapare... Vantul semanat in ultimii 18 ani incepe sa semene a furtuna...

Un comentariu:

  1. primul poltician roman arestat va fi si ultimul...

    te astept la mine pe blog unde Curuletz Furaciunescu Nastase vrea ziua "Nu Basescu" de 2 aprilie, noi vrem "NU CURULETZ" pentru tot restul vietii lui...

    RăspundețiȘtergere

Eu cred ca: