site stats

luni, 22 martie 2010

V-AM ZIS EU!

Nu am mai scris despre evenimente politice de ceva vreme. Nu pentru ca nu ar mai fi subiecte. Nu pentru ca m-as fi saturat de politica. Nici de saftosul spectacol de comedie oferit de politicianul de a face ceva a pulimii...

Unde mai pui si faptul ca prostul, care nu e prost destul pana nu e si fudul, se mai si infoaie ca un curcan in pene. Ca stie el mai bine. Toti stiu totul mai bine decat oricine altcineva. Suntem o tara de genii retarde...
Spaţiere de la stânga la dreapta
Asta nu inseamna ca mi-am schimbat opiniile. Sau ca am renuntat. Doar stau linistit pe margine si privesc plat la viteza cu care se plimba nebunia pe strada... Ma reculeg adica. Imi incarc bateriile. Ca sa ma pot bate cu toata lumea daca e nevoie.

Nu am nevoie de motivatie. Realitatea din imediata noastra vecintate imi da dreptate si ma impinge de la spate. Asa ca bovinele bipede cu nevoie de furajare au motive de neliniste. Serioase. De obicei dupa un respiro de acest gen sunt mult mai agresiv...

Totusi o remarca trebuie sa fac... Acum ceva vreme am intuit ca fosti pesedisti deveniti vezi-doamne independenti, vor sa faca un nou partid pentru a contribui inca si mai mult la fraiereala generala... Ma bucur sa pot ranji si sa spun: V-am zis eu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Eu cred ca: