site stats

joi, 8 aprilie 2010

GUNOIUL DE SUB PRES...














Toata lumea vrea sa pare ceea ce nu este... Asa mi se pare mie... Toti ascundem gunoi sub pres la un moment dat... Eu as vrea sa fiu ceea ce sunt de fapt dar nu pot pentru ca sunt starnit de plasticul in care este ambalata frumos ambiguitatea celor cu care interactionez...


Maine voi vorbi despre lucrurile pe care imi este rusine ca le-am facut vreodata si despre lucrurile urate pe care a trebuit sa le suport din partea altora. Cu nume. Citete. Cu litere mari. De tipar.

Este un soi de spovedanie. Si o sfidare la adresa ipozriziei generalizate.
Chiar sunt curios cate vizionari vor fi incepand de maine... Pentru ca mizeria intotdeauna este mai interesanta nu-i asa?!!

Oricum va fi interesant sa vad eu insumi cum imi explic eu mie insumi faptele de care nu sunt mandru... Abia astept sa vad cum ajung sa fiu nesimtit desi nu vreau si cum ajung sa fiu nemernic desi sunt empatic...

Sper doar sa nu fie atat de multe incat sa trebuiasca sa impart treaba in episoade... Mi se face frica deja... Dar am promis asa ca...

Un comentariu:

  1. Din acest motiv, al sfidarii ipocriziei multora, mi-am facut eu cont de blog. Sunt multi care citesc dar numai unul dintre ipocriti a indraznit , sub o masca, sa-mi trimita un mail anonim si sa-mi spuna ca "toti avem propria personalitate dar multi dintre noi s-au sters pe picioare cu democratia". Doar unul. Restul stau ascunsi, in spatele abonamentelor pe mail. Creste putin traficul cand condamn ipocrizia - ceea ce ma lasa rece, fiindca nu fac bani cu blogul - dar cam atat.

    RăspundețiȘtergere

Eu cred ca: