site stats

luni, 12 aprilie 2010

BANII SPALATI NU MAI CURATA PACATE...













Trei doamne si toti trei. In inchisoare. Unul este judecator. Sau trebuie sa spun a fost?!! Ce mai conteaza numele lor acum? Cu cateva zile in urma unii tremurau numai la auzul zvonurlui ca exista... Altii isi asteptau randul ca sa poata sta in genunchi pentru un favor care niciodata nu era gratuit...


Astazi, fostele stele publice s-au transformat in uriase gauri negre prin care se dreneaza puterea politica a unora... De partea cealalta se alimenteaza musculatura guvernamentala... Lasand de o parte motivele jocului trebuie sa avem in vedere finalitatea demersurilor...

Am mai afirmat ca respectarea legii este fundamentul unui stat civilizat... Manelizarea Romaniei, oricat ar parea de ciudat pare sa inceteze... Pentru ca smecherii nu mai sunt smecheri... Chiar daca si-au spalat banii murdari... Si atunci cantecele acelea mizere despre avere si putere devin doar niste versuri ridicole...

Sper ca acesta este doar inceputul... Si aper ca e o palma data tuturor celor care cred ca doar daca ai existi... Sunt un idealist, stiu... Dar tot sper ca romanii nu au cutia craniana si materia din interiorul ei doar pentru aspect, respectiv umplutura...

Acesti oameni arestati, atat de cosmetizati si pudrati, timp de atata vreme, au ramas in ceata pudrei ce le acoperea rusinea atunci cand au primit aceasta palma... Si ei nu mai sunt nimic... Si sper ca nici nu vor mai fi. Niciodata. Oricat de multi bani spalati vor folosi. Banii nu te spala de rusine.

A reaparut cuvantul RUSINE in vietile noastre de romani umiliti de tot cocalarul... Fie el si profesor universitar sau judecator... Pentru ca, iata, se vede foarte clar, poti fi penal si daca esti in dregatorii inalte...

Da este un joc politic... Si ce imi pasa mie, atata vreme cat din acest joc rasar teama fata de lege si respectul fata de forta coercitiva a statului care oricum trebuie sa imi reprezinte interesele, desi pana acum nu a prea facut-o...

Desigur, romanii, carcotasi cum ii stim, vor spune ca in ograda proprie potentatii zilei nu fac nimic... E doar o chestiune de pragmatism... Nu poti face nimic in afara daca nu ai sprijin total dinauntru... Apoi presedintele Basescu are antecedente... Stie sa se faca frate cu ala mic si negru ca sa treaca puntea... Si dupa ce a trecut-o ii da cu tamaie pe la nas ca sa fiu metaforic pana la capat...

Stau si privesc din coltisorul meu intunecat si indepartat toate jocurile acestea prea mari si prea pline de necunoscute ca sa le pot intelege... Oricum in momentul acesta sunt inerte... Toate simturile mele se afla intr-o autosuspendare... De aceea si sunt atat de nefiresc de linistit...

In jurul meu toata lumea alearga pentru te miri ce insignifiant castig... Eu nu mai am in clipa aceasta nici o dorinta... Decat aceea de a evada... Din Romania... Din Europa, De pe Pamant, Din sistemul asta solar...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Eu cred ca: