site stats

miercuri, 5 mai 2010

DEMOLITION WOMAN...














Nu am avut niciodata nimic impotriva Elenei Udrea. Ba chiar am admirat (intrucatva) tenacitatea cu care o femeie frumoasa, si blonda s-a zbatut si a reusit intr-o lume a barbatilor... Dar, de ieri incoace, treaburile stau altfel... Ma vad nevoit sa ma alatur acelora care o critica...














Am vazut ieri cum se demoleaza locurile unde libertatea era la ea acasa pentru a face loc vederii panoramice dinspre vile si hoteluri ce nu mai amintesc deloc de ceea ce a insemnat vama pentru omul tanar... Vama Veche a devenit o afacere. Nu mai este nimic deosebit...














Nimeni nu are nevoie de rebeli si de oameni liberi... In principiu astia gandesc... Si asta nu va place niciodata ciorditorilor, si hotilor cu cravata din Parlament... Fara sa vrea probabil, Elena Udrea a facut ceea ce nu a reusit nimeni sa faca... A dat lovitura de gratie...

Pentru ca ea vrea sa imbrace Vama intr-o haina care celor mai multi nu le place... Cu de-a sila... Transformata in Demolition Woman, Elena Udrea dintr-o data parca nu mai este atat de sexoasa ci pare sa faca riduri cu repeziciune, exact ca vrajitoarea din "Stardust"...














In ceea ce ii priveste pe cei care merg acolo ii anunt ca au locuri berechet pe la hotelurile nu demult infipte aproape de plaja... Distractia nu mai este aproape gratis... Va trebui sa fie platita... Asa se razbuna Vama Veche pe cei care, din lipsa de civilizatie, nu au stiut sa respecte frumusetea ei salbatica...

De fapt se razbuna pe noi toti... Fiindca am tacut si am lasat mizeria nesimtirii sa se adune... Tot gunoiul lasat in urma se rastoarna acum in capul nostru. Si in locul nisipului fin rasar acum edificii profitabile din beton...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Eu cred ca: