site stats

miercuri, 19 mai 2010

DIN LAC IN PUT... AGAIN SI DIN NOU...













Bineinteles ca si ziua de ieri mi-am dedicat-o celor doua evenimente din lumea muzicala... Sau macar am incercat sa o dedic in intregime lui DIO si AC/DC... Discutii lungi pe teme rock... Imi mai aminteam lucruri ce uitassem sa le scriu... Ca de obicei mesingeru` sta deschis la oricarui apel...

Si ma trezesc frate cu urmatorul mesaj. Din senin. O sa dau copy/paste si o sa pun ghilimele. Deci: "Pe 19 mai va fi cel mai mare protest de dupa 89 incoace... Ora 9 piata victoriei sunt asteptate peste 40.000 de persoane. Romani veniti cu ce aveti pe acasa, sa dam hotii jos... Constanta , Timisoara, Iasi, Sibiu, Arad si-au anuntat prezenta: studenti , politisti , pensionari revolutionari... Cine e cu noi sa dea mesajul mai departe"....

Ma uit. Mai citesc odata. Si inca odata. "Veniti cu ce aveti de acasa" scrie initiatorul acestui mesaj... Adica furci, topoare, coase sau merinde?!! "Sa dam hotii jos..." Spune individul asta... Ma uit inca o data... Si ma intreb pana unde poate sa mearga prostia omeneasca... Cat e de mare tarlaua pe care zburda stupizii de Romania?!!

Aplic din nou metoda reducerii la absurd. Metoda matematica. Presupunem ca se strang. O suta de mii nu patruzeci. Si presupunem ca ii dam jos pe astia. Hotii de... Ii alungam si le aratam noi lor... OK. Ura... Bravos natiune... Numai o clipa insa... Cu cine ii inlocuim?!! Chiar asa... Ia sa ii intreb... Si pe astia cu cine o sa-i inlocuiti ba?!!

Cu ai de dinainte, care au instalat sistemul actual, adica sunt taticii hotilor si care au praduit tara asta timp de aproape douazeci de ani?!! Sau cu autorul mesajului caruia a trebuit sa ii corectez ortografia?!! Sunt satul de lichele... Sunt satul de parvenitism... Sunt satul de prosti care se dau isteti... Sunt satul de imaginea facuta pe vorbe nu pe fapte...

Asa tam-nisam, fara organizare, fara cap si fara coada nu va iesi nimic niciodata... Avem nevoie de o schimbare. Si acest protest este justificat doar dintr-un punct de vedere: sa puna presiune pe clasa politica. In rest, pledez, la fel cum am pledat si alta data, pentru innoirea clasei politice cu oameni hotarati si nealterati psihic, cu o sira a spinarii intacta nu pentru trucuri pe care din 1989 incoace le-am analizat si le-am etichetat ca ffind ieftine si demult fumate...

Totul pare orchestrat politic de nerusinata opozitie, care stie exact ce a facut in ultimii douazeci de ani si ca dezastrul i se datoreaza... Acum i-au pus pe unii sa zbiere ca sa traga din nou ei foloasele... Adica "dati-i voi jos fraierilor ca sa venim noi inapoi"... Nu multumesc...

S-au imbuibat destul. Si PSD, si PNL, si PC... Chiar si cei de acum si-au strans destule pentru a avea o viata buna... Acum a cam venit si randul poporului astuia chinuit de atata amar de vreme sa o duca bine. Este vremea ca cei care pot pune umarul si stiu ce e de facut sa faca. Dar multi nu mai au nici un interes. Nu au nici pentru si nici cu cine sa o faca... Mai ales, nu au cu cine...

Cu 40 de mii de manipulati zbierand steril la o cladire nu se va rezolva nimic... Eventual vom aduce inapoi tot ce este mai rau: PSD, Crin Antonescu, PC, Antenele lui Voiculescu samd... Raman la parerea mea... Nimic nu poate fi mai rau decat PSD si satelitii lor...

40.000 de oameni? De unde stie nenea asta? Ce? Au platit bilet ca sa faca proteste?!! Asta este o dovada ca treaba este orchestrata din umbra... Si ne mai spune ceva... Monstruozitatile nu au murit... Ba inca sunt foarte bine organizate...

Pe partea cealalta nu pot sa ma abtin si constat cat de tare se aseamana atitudinea asta cu atitudinea tiganimii... Fiindca tiganul numai in stoluri are tupeu... Asa si cu asta de a scris articolul: se vede tare, se simte puternic si viseaza sa fie macar ministru daca nu prim, dar numai intre altii... Fiindca la o adica se poate ascunde... Vai si amar...

Uite asa realizez, incet-incet ca aici, in Romania, nu este casa mea... Casa mea este acolo unde ma simt bine... Si eu nu ma simt bine in Romania... Deja regret faptul ca nu am plecat pe 18 martie... Oricum a fost doar o amanare...

Am sa plec.. Cu siguranta. Si nu am sa ma uit in urma. Nici oasele nu vreau sa mi le las sa putrezeasca aici... Nu merita... Am crezut... Am sperat... Am luptat si am fost luat peste picior...

In fiecare zi mai aud cate o tampenie... Dar in fiecare zi! Si apoi pentru ce mama naibii sa mai lupt? Pentru instalarea genetica definitiva a prostiei? Pentru tigania care se revarsa gretos peste mine pe aici?!! Poate ca as mai face-o inca odata daca ma roaga frumos toti in cor si mi se da o mitraliera si munitie cata vreau... Altfel nu are rost...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Eu cred ca: