site stats

joi, 6 mai 2010

GUVERNUL REEBOC A LU` PIC SI POC...













Ma uit la stiri... Europa sta pe un butoi de pulbere... Si din nou imi amintesc faptul ca dupa o mare criza economica in istorie a urmat un mare razboi mondial... Romanul insa nu are timp sa ii pese de toate acestea...


Ii sunt administrate tot soiul de otravuri... Ba in mancare, sub forma de e-uri, ba minciuni spre a crea panica... Pana acum nu am avut motive mari de ingrijorare... Au declarat tiganii din PSD ca in Tenerife, unde era cat pe ce sa ajung alaturi de prietenii mei in luna martie, ca acolo romanii sunt huliti si vai si amar de mama lor... Cand colo... Nimic!

Aaaaaa! Nu romanii sunt huliti, ci tiganii! Asta e alta mancare de peste. Prietenii mei traiesc bine mersi si am vorbit chiar ieri cu ei. Declaratia zilei a facut-o Cata, prietenul copilariei mele: "nici in America nu m-am simtit asa de bine"... In sfarsit... Daca nu se mai poate si nu se mai poate voi pleca si eu intr-acolo...

Cum spuneam, pana acum nu m-a ingrijorat nici un act al guvernantilor actuali. Nu foarte tare. Nu suficient incat sa scriu ceva. Si in principiu, in mod direct nu mai are cum sa ma afecteze. pentru ca am iesit din Matrix daca ma intelegeti... Nu mai platesc taxe. Nici impozite. Pentru ca nu am venituri impozabile sau taxabile. Daca as avea asa ceva, eu si cu Statul Roman am avea o mare cearta.

Am ales insa metoda asta de protest. Imi era la indemana. Pentru ca am o alternativa. Asa cum voi avea alternative in orice imprejurare... Lumea este atat de larga... Nu ma impiedic de un ciot sau doua... Majoritatea romanilor insa aleg sa spere ca va fi mai bine... Cum de mai pot crede asa ceva mie imi este peste putinta a intelege...

Cum isi hranesc ei speranta ca intr-o zi le va fi bine, cand de zeci de ani isi bat joc niste ordinari de ei, asta nu pot intelege... Romanul parca este desprins din bancul acela cu taranul care merge la gradina zoologica si, atunci cand vede girafa, exclama: "Asa ceva nu exista!"...

Toata lumea crede ca sunt pro PD-L... Sau nu toata... Cei care nu ma cunosc... Mare greseala... As fiu putut fi. Dar nu sunt. Stiu sigur doua lucruri. Urasc din toata inima PSD si sunt membru PNL, daca nu cumva intre timp m-au repudiat fiindca nu am mai platit cotizatia...

Astaziam treaba cu guvernantii... Aud ca vor sa mareasca TVA-ul si cota de impozitare unica... Au innebunit cu totii... De fapt ar trebui sa fie doua intrebari care sa exprime cele doua posibilitati: Au innebunit cu totiii? Si a doua... A inceput sa se stranga cureaua si la ei pentru ca nu mai au de unde sa fure?

Acum se adevereste faptul ca nu e nici un gheseft sa administrezi o tara saraca... Politicienii astia de hazna, de fapt niste hoti marunti ajunsi in dregatorii inalte nu stiu sa faca afaceri... Nu au treaba cu marketingul... Nu au auzit de cat vag de costul de oportunitate... Nu stiu sa ia o decizie economica... Si nici nu asculta de cei care stiu...

Pana acum, in douazeci de ani de "democratie", nici un guvern nu a vrut sa faca ordine. In nimic. Nu au interesul. In haos si ceata provocata de el este mai greu sa gasestii urmele infractiunii la nivel inalt... Si chiar daca ai vrea, cum te-ai putea apropia tu, om de rand, ca sa ii cercetezi sau ca sa ii urechezi?!!

Astia au innebunit de tot... Banii au secat... Oamenii sunt la capatul puterilor... Si ei maresc taxele!!! Aceasta este cea mai neindicata masura impotriva crizei. Si ei stiu asta. Dar nu le pasa. Numai gura lor "trebuie sa mananca ceva"... Din punctul lor de vedere ceilalti traiesc doar pentru a le spori lor luxul in imbuibare...

Mai hooo baaaaaa!!! Ca Romania nu e tarlaua tatilor vostri! `tu-va muma voastra de imbuibati fara masura! In loc sa infundati puscaria alaturi de astilalti umblati cu nasul pe sus facand pe grozavii... De la mine oricum nu vedeti nici un ban... Dar fraieri si prosti sunt suficienti in Romanaia...

idee inspirata de imagine. imagine preluata de pe Blogul lui Claudiu Tarziu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Eu cred ca: