site stats

duminică, 2 mai 2010

NIMIC NU ESTE INTAMPLATOR...










Am avut dreptate! Din nou... Ceva este putred... Nu in Danemarca... Ci in Rusia... la Smolensk... In legatura cu accidentul aviatic in care Polonia practic a fost decapitata...

A mai murit un om. Asasinat. Injunghiat. Unul dintre primii care au ajuns si au filmat locul dezastrului... Si suspiciunile incep acum sa devina certitudini care nu vor fi dovedite niciodata... Pentru ca sunt mai multi conspiratori...

Presedintele polonez, care a murit in urma accidentului, a fost presedintele unei Polonii care nu dorea sa adere la principiile UE si al unei tari care a figurat ca unicat pe timp de criza, avand crestere economica... Adica un ghimpe in coasta celor care vor sa ne prosteasca si sa ne faca mai saraci decat am fost vreodata...

In ziua nefericitei intamplari am scris despre indoielile mele in legatura cu faptul ca ar fi vorba de un accident... Ei bine, daca la inceput am facut o teorie a conspiratiei, astazi cred ca accidentul de la Smolensk nu a fost un accident... Pentru ca acum doua zile a fost "sinucis mortal", omul care a ajuns imediat la locul accidentului si a filmat avionul in flacari, timp in care, pe fondul sonor se auzeau focuri de arma...

Suna al naibii de caghebist treaba asta cu sinucisul prin injunghiere... A caghebism din anii lui Stalin... Daca asasinatul politic a redevenit o practica in vazul lumii atunci curajul celor care il practica este nemarginit... Sau, poate, cine stie?!! Au fost de acord la aceasta si altii, nu numai rusii... Nici o putere mondiala nu isi risca pozitia. Totul este studiat in amanunt la un asemenea nivel...

Probabil ca am asistat la un fapt fara precedent in istorie... Pare-se ca presedintele exagerat de idealist al unei tari importante pe harta geopolitica europeana si nu numai, a fost asasinat din motive politice... Ca de obicei, nu vom afla adevarul...

Mai mult decat probabil se considera ca suntem prea prosti pentru a merita adevarul sau pentru a putea intelege culisele luptei pentru putere... Dar, atentie... Uitati-va la ceea ce a obtinut acest om pentru Polonia din punct de vedere economic, in timp de criza... Si asta in pofida panicii (deja ne-am prins cu totii ca este artificial indusa pentru ca altii sa isi rezolve problemele) create de zvonul ca vine o criza (in fapt ACEST ZVON A PRODUS CRIZA)...

Acesta este cu adevarat semnalul de alarma... Astazi vasalitatea unui stat fata de puterea altora se masora in alte moduri si are valente mult mai subtile... Iar noi stam si privim, ca broasca la sudura, si ne spunem:"As! De unde?!! Imposibil sa fie asa..." Totusi eu ma intreb: "DAR DACA?!!"...

2 comentarii:

  1. Primul ministru polonez te cam contrazice: "Rusii nu au ascuns nimic, iar polonezii au avut acces nelimitat la rezultatele investigatiei si la elementele cazului", afirma prim-ministrul Tusk. Oficialul de la Varsovia a mai spus ca nu se asteapta la noutati senzationale dupa finalizarea analizelor asupra cutiilor negre ale avionului prabusit. Intrebat de ce Polonia nu a solicitat participarea la ancheta a oficialilor NATO, Tusk a avertizat impotriva folosirii metodelor specifice Razboiului Rece: "Daca am fi fost reci de la inceput in relatia cu Rusia, am fi avut satisfactia de a ne arata extrem de fermi, dar n-am fi obtinut ceea ce conteaza - explicatia asupra circumstantelor accidentului".
    Mai mult decat atat, lucrurile nu stau in Polonia, cum le prezinti tu: defunctul presedinte ar fi pierdut oricum viitoarele alegeri, nefiind prea simpatizat de populatie.
    Da, sigur, a murit intr-un mod tragic iar posturile TV au profitat sa faca audienta difuzand obisnuitele chestii lacrimogene, oile, naive dupa cum bine le stim, inghesuindu-se care mai de care sa isi prezinte omagiile.
    Revenind la relatia Rusia-Polonia, exista avantaje de care poate si cu siguranta Rusia va profita. Insa, pana la a sustine ca "e mana Rusiei", e cale lunga si o dovada de neseriozitate din partea ta.

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca este mana cuiva a fost si lucrata din interior treaba. Pana una alta presa de afara musteste de intrebari... Primul ministru al Poloniei poate sa ma contrazica exact cat ii pofteste inima... El este in hora si trebuie sa joace dupa muzica ce i se canta... Eu nu...

    RăspundețiȘtergere

Eu cred ca: