site stats

marți, 11 mai 2010

NO FUCKIN` WAY...













A nu se confunda NICIODATA dreptatea cu nihilismul. Pentru ca asta duce din rau in mai rau si apoi in catastrofal... Cand vrei sa demonstrezi o teorema in matematica, nu sunt suficiente cazurile particulare...


S-au suparat prieteni pe mine... Au senzatia ca fac apoteoza presedintelui Basescu... Nu o fac... Ba din contra... Ce ma deranjeaza scriu... Dar, atunci cand vorbesc despre Presedintele Romaniei nu folosesc termeni ca "prost", "betiv", "chior| s.a.m.d. Actuala guvernare face greseli. E clar ca nu fac fata situatiei... Nu stiu cati ar face fata... La noi gura e mai mare decat orice...

Dar nu am sa cad in capcana de a ii balacari ca la usa cortului spre a face placerea celor care si-au batut joc de mine peste 20 de ani... Trebuie sa gasesc o alta solutie deci... Deocamdata o lupta pe viata si pe moarte cu toata clica politica pare cea mai onorabila solutie... Dar de ce as face asta inca o data? Pentru cine?!!

Refuz sa adopt limbajul celor pe care ii consider marii vinovati pentru dezastrul in care se afla Romania... cu atat mai mult cu cat am convingerea ca nerezolvarea socotelilor din trecut ne tine pe loc...

Prefer deci aluzii inteligente si caustice... Tocmai pentru ca manelizarea nu are dreptul sa se instaleze in mine... Am avut alunecari de gen datorate neatentiei... Mici as zice... Si asta nu are voie sa se intample...

Nu mai intereseaza publicul manelist care face trafic doar atunci cand citeste vulgaritati... Si asa nu sunt modelul ideal al tipului rasat... Si daca urasc stilul asta tiganesc de ce l-as aplica? Justificarea aceea "sa ii bati cu propriile lor arme" mi se pare ridicola...

S-ar putea ca toate urateniile ce se spun despre cei aflati azi la putere sa fie adevarate... Dar singurele surse care ne ofera aceste informatii sunt sunt cele care au legatura stransa cu opozitia... Care opozitie inseamna astazi PSD, PNL, PC... Indivizi care au devalizat Romania timp de aproape douazeci de ani...

Si eu pe astia nu pot sa ii cred... Pentru ca le-am vazut si testat "buna credinta" de-a lungul anilor... De aceea prefer ca atunci cand critic, am grija sa o fac pe buna dreptate si fara sa folosesc atacul josnic la persoana... Folosesc doar argumente pe care le articulez cat de bine si de obiectiv pot, in functie de ceea ce CUNOSC...

Faptul ca nu accept josnicii de genul celor de mai sus enuntate isi are izvoarele in propria mea experienta... Cand eram mic aveam urechile neobisnuit de mari... Va inchipuiti ca nu puteam avea dreptate in fata nimanui din acest motiv...


Acum sunt gras... Noroc ca am gasit modalitatea de a contracara orice atac prin explicatia cu umbra facuta de burta... Noroc ca am invatat sa fiu imun la atacurile curajosilor "anonimi"...

Daca am argumente, argumentele mele trebuie sa fie suficiente pentru a face praf opinjile contrare...
Uneori cad si eu in acest pacat... Si ma urasc pentru asta... Inseamna ca si pe mine ma afecteaza jungla ce ne inconjoara si ca am lasat stacheta jos...

Si mor de suparare atunci cand oameni pe care ii admir scapa un balarii si fac acelasi lucru...
Am opiniile mele. Cred ca Romania trebuie respectata inainte de toate de noi. Si respectul acesta trebuie sa se manifeste in actiuni. Nu in vorbe imprumutate de la usa cortului. Oricat i-art place romanului balacareala...

Desigur, Basescu si Boc sunt calul de bataie acum... Desigur, nu gestioneaza la modul cel mai corect problemele actuale... Si trebuie urecheati pentru asta... Dar fara sa ataci persoana. Ataca actiunile ei. Argumentat. Fara sa ai invedere doar mica drama personala ci imaginea de ansamblu...


Trebuie sa fi mereu obiectiv si constient ca nu avem toate datele la indemana. pentru a putea da verdicte.. Spre exemplu eu unul nu sunt sigur ca as putea face vreodata ordine in Romania... Nu in 5 ani cum viseaza unii... Acea posibilitate a murit demult... Au ingropat-o romanii in 1990...

Nici in 40 de ani nu cred ca se poate repara nimic... Pentru ca inainte de toate noi nu suntem in regula... Nu vrem sa sacrificam nimic... Romanii au ales intotdeauna calea minimei rezistente... Au platit bir pentru linistea lor in loc sa lupte pentru a fi independenti...


Cand in sfarsit au facut-o, revolutia tehnologica incepuse de aproape doua sute de ani... Nu a putut rezolva problema un roman... Ci un principe strain, instalat pe tronul Romaniei.. Doar in acea perioada a inceput Romania sa cunoasca valentele nebanuite ale curajului de a lupta pentru binele sau...

A uitat asta insa foarte repede.. Totul a durat doar saptezeci de ani... Atat ne-a fost bine... 70 de ani... Timp in care Romania a fost condusa de o familie nobila de origine germana...

Dupa care au urmat un cizmar, un tigan crescut pe strada numita "Tiganie" din Oltenita, un profesor universitar si un marinar...
Sunt acuzat ca ii tin partea lui Basescu... Nici gand...

Ma sperie doar gandul ca am testat toate optiunile posibile si nici una nu s-a ridicat la inaltimea asteptarilor... Ma sperie gandul ca nu vad nici o solutie reala si nici un individ doritor sa faca ceva pentru acest amarat de popor...
Ma infurie gandul ca romanii uita ca sunt responsabili in mod colectiv pentru toate acestea...

Pentru ca li s-a atras atentia mereu... Si ei au ales sa scuipe pe toti aceia care le spuneau ca gresesc... M-am obisnuit cu asta...
De aceea cred ca Romania nu are leac... Nu cred ca va ajuta nici o insurectie armata... Pentru ca locurile goale ar fi ocupate mai mult ca sigur de alti potlogari...

Eu unul nu mai am incredere decat in mine... Nu mai cred pe nimeni... Si daca ar fi sa mai aleg odata, m-as alege pe mine... Desi nu merita... Chiar daca ai vrea sa faci ceva, nu ai cu cine si nici pentru cine...
Asa ca, din punctul meu de vedere suntem condamnati...

Ne-am condamnat singuri... Nu mai respectam nimic... Nici pe noi, nici tara care ne-a dat denumirea de romani... Ca ne place ca nu ne place, suntem romani si asta nu putem schimba... Noi insine ne-am transformat in multimea vida... Pentru ca nu suntem un popor intelept ci un popor de smecheri. Unu` mai dastept ca altul... Ce sa zic...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Eu cred ca: