site stats

marți, 18 mai 2010

RONNIE JAMES DIO (1942-2010)


















Ronnie James Dio a murit alaltaieri urmare a unei boli ce nu iarta: cancerul... La sfarsitul anilor `80 i-am aflat numele intreg... Trupa lui in acea vreme se chema DIO... Ulterior am aflat ca a cantat si cu Richie Blackmore (ex-chitaristul de la Deep Purple) in Rainbow. A cantat si cu Black Sabbath dupa ce Ozzie Osbourne a parasit trupa...

Eu nu am dreptul sa scriu detalii despre viata lui intrucat nu i-am fost cel mai mare dintre fani... Insa omul face parte din galeria heavy-metal, chiar trecut in nefiinta si de aceea trebuie omagiat. Pentru aceste motive am sa preiau articolul de pe site-ul Antena 3, pentru ca aceia care nu stiu ce a insemnat si cine a fost Ronnie James Dio, sa afle...

"Doliu în lumea rock-ului. Celebrul solist al trupei Heaven & Hell, Ronnie James Dio, a murit duminică, la vârsta de 67 de ani, din cauza unui cancer, informează Washington Post. Trupa Heaven & Hell ar fi trebuit să să concerteze la Bucureşti, pe 26 iunie.

"Astăzi, inima mea este frântă", a scris Wendy Dio, soţia celebrului muzician, duminică, pe site-ul artistului. "Mulţi, mulţi membri ai familiei şi prieteni au reuşit să îşi ia adio de la el înainte să plece, în linişte, dincolo."

"Ronnie ştia cât de iubit este. Apreciem mult dragostea şi sprijinul pe care ni l-aţi arătat... Aş vrea să ştiţi că vă iubea pe toţi şi că muzica lui va trăi pentru totdeauna", a mai scris soţia artistului.

În urmă cu un an, rockerul a anunţat că suferă de cancer la stomac. Concertul pe care Heaven & Hell urma să-l susţină la Bucureşti, pe 26 iunie, a fost anulat la începutul lunii mai.

Ronnie James Dio a devenit celebru în 1975, ca solist al trupei de heavy metal Rainbow. La începutul anilor 1980, Dio l-a înlocuit pe Ozzy Osbourne ca solist al trupei Black Sabbath."

Dio nu a plecat niciunde. Este aici. Oamenii de acest gen nu pleaca. Pentru simplul motiv ca altruismul cu care daruiesc altora ii face de neuitat.

2 comentarii:

  1. Cat timp corzile chitarei isi pune amprenta de fiecare data in lumea noastra "ROCK" ,trebuie sa veneram magicienii acestor instrumente.
    Putini ajung la apogeu dar asta nu inseamna ca nu toti depun sufletul pana la ultima suflare.
    Inca un cuvant mai am de spus: RESPECT...

    RăspundețiȘtergere
  2. ronnie va continua sa rock on chiar si la cele sfinte....dumnezeu sa il ierte...

    te astept la mine pe blog unde discutam cum ION ILICI ILIESCU A TRECUT IN NEFIINTA!!!!

    RăspundețiȘtergere

Eu cred ca: