site stats

miercuri, 12 mai 2010

SA MA MINTI!

Nu am rasuflat cand am scris-o... A venit de la sine...

Sa ma minti.

Imi place minciuna.
Spusa de buzele tale
Oricui.

Ce-mi pasa mie?
Imi e totuna.
Daca iubirea-i aievea.
Sau nu-i...

Sa ma minti.
Sa inveti sa ma minti.
Sa nu vina vreodata
Pustiul in mine. Nici cerul noros...
Sa nu tanjesc
Dupa iarba sau prafuri
Traiasca minciuna!
E-un abur frumos...

Sa ma minti... Minte-ma!
Tu lume nebuna.
Adevarul s-aud?
Nu suport! E urat...
Sa ma minti.
Si fa-o in limba romana.
E mai bine asa
Nimic n-a murit...

Sa ma minti
Nu te-opri. Imi e bine...
Doar asa lumea asta
N-are susul in jos...
Sa ma minti...
Sa ma minti fara mila!
Eu vreau sa fiu rege.
Sau noul Hristos...

Sa ma minti. Minte-ma!
Si asa mint cu totii.
Sa-mi zambesti. Sa m-aplauzi
S-atunci cand gresesc.
Sa ma minti... Sa ma minti...
Asa nu vad hotii.
Cum clipa de clipa
Viata-mi starpesc...

Sa ma minti!
Sunt roman...

Am nevoie.
Alta cale sa scap nu mai stiu.
Sa ma minti... Te rog!
Minte-ma lume!

Sa ma minti. Si atunci
Cand n-am sa mai fiu...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Eu cred ca: