site stats

luni, 24 mai 2010

VANSSES CLUB vs DOBROGEA...















Numele unui club din Constanta... Vansses... Nu stiu exact ce inseamna... Si cel putin pana la ora unu si jumatate ma intrebam daca este o idee buna sa cant intr-un loc atat de exotic... Si totusi...

Toata ziua mi-am petrecut-o vizitand oameni si locuri... Cheile Dobrogei m-au uimit prin salbaticia lor prietenoasa... Apoi am pus picioarele in mare la Corbu, un loc ce pare a fi noua Vama Veche...

Cand a inceput sa cante Vali Craciunescu & Bolintin Pasion am realizat ca totul va fi bine... Au intrat toti in priza si au schimbat ritmul fara sa clipeasca si fara sa carteasca,,, Eram in locul potrivit... Lumea venise acolo sa se simta bine si primea tot ce i se oferea cu naturalete...

In acea dupa amiaza m-am intalnit cu oameni dragi mie... Constanteni get-beget... Orasul asta are o influenta binefacatoare asupra mea... de cate ori vin de acolo vin cu inima usoara si razand cu gura pana la urechi.. Imi place marea... Arunca atatea emotii invalmasite asupra mea... Le las sa ma atinga... Pe toate...

Ma intrebam ca prostul inainte de a fi invitat si eu pe scena pentru a canta cateva piese cum va fi primita piesa lui Louis Armstrong, "What A Wonderful World" pe care Vali a avut inspiratia sa ma provoace sa o cant aseara.. Si totul a iesit asa cum trebuie...

Cei prezenti aseara pe toate cele trei nivele ale clubului ne-au demonstrat ca gusta orice fel de muzica fara atacuri de fariseism inutil... Au aplaudat aseara si si-au manifestat extrem de placut si zgomotos la fiecare piesa cantat de Vali si trupa sa, fie ca a fost muzica lautareasca fie cau fost piese cunoscute sau in prima auditie...

Marea la Corbu... Am cules scoici si am urmarit o mini-colonie de crabi abia iesiti din ce or fi iesind ei... Gaoace sau altceva... Toate le-am facut intr-o zi... O zi in care a plouat si a fost soare... Suficient cat sa ma bronzez pe scalpul ce mai are par de doua dusuri si o furtuna... O zi extraordinara in compania unor oameni atat de dragi mie...

Multumim Constanta... Multumim Vansses... Multumiri si celor de la Jack Daniel`s... Multumesc lui Vali Craciunescu & Bolintin Pasion pentru invitatie... Un proiect despre care se va mai auzi cu siguranta de acum incolo...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Eu cred ca: