site stats

sâmbătă, 29 mai 2010

ZAMBESTE... MAINE VA FI MAI RAU...














Asa zicea Murphy... Eu insa ma trezesc bine dispus de o vreme incoace... Si ma intreb, privind la cele ce se intampla in jurul meau daca nu am luat-o cumva razna... Uite ca iar ma pufneste rasul... Inima rade in mine si al naibii sa fiu daca stiu de ce...


Toata lumea se plange... Toata lumea spune ca este plictisita... Mie imi infloreste mereu cate un zambet pe buze... Incerc sa fiu Hopa-Mitica, sa spun bancuri, sa ii fac sa rada... Si oamenii se deschid o clipa dupa care, intocmai ca testoasele batrane si plictisite de indelungata lor viata, se retrag intr-o invizibila carapace...

Uite ca iar ma umfla rasul... Alaturarea asta cu testoasele m-a facut sa mi-i inchipui ca pe niste testoase ninja imbufnate... Cateva motive pentru care eu sunt atat de aerian si relaxat la creier fata de ceea ce se intampla exista bineinteles...

Inainte de toate m-am trezit azi dimineata... Voinic si sanatos... Am vazut soarele rasarind in timp ce mirosul de cafea aburinda in ceasca imi dadea desteptarea... Mi-am amintit de seara placuta petrecuta la Coyote alaturi de "Marfar" si fetele de la Coyote Chicks"... Apropos... Buna cantare... Ii multumesc si lui Serban si Taniei ca m-au suportat...

Sa continui cu motivele fericirii... Am reusit sa fac rost de toata discografia Whitesnake, si mi-am reamintit de cateva din piesele mele favorite ce le ascultam in tinerete...




Text Whitesnake: "I ain`t an educated man as all you Fleet Street preachers know / It`s just the simple things in life that start my motor running ready to go / If I can make you smile I will raise my glass / An` if you don`t like it than you can kiss my ass/ You can tell me it`s wrong, but I love wine, women an` song"...

Am mai trimis-o si altora... Sunt curios daca si voua va starneste aceleasi reactii... Adica un zambet... Macar din acela intelegator: "saracu"... Ok. E criza... Si nu suntem noi la butoane... Doar nu o sa intram in depresii din cauza asta... Am eu o vorba: problemele apar in viata pentru a fi rezolvate... Si apoi daca totul ar fi numai o mare fericire cum ai stii ce e fericirea?

Ma bucur ca Dumnezeu a lasat lumina ochilor mei sa vada si putere urechilor ca sa auda... Chiar asa nevrednic si pacatos cum sunt, El inca ma ingaduie... De aceea ar fi o mare prostie sa irosesc timpul ce mi-a fost lasat aici pe Pamant plangand...

Un sigur lucru mi-as dori... Sa mai fiu odata liceean... M-as bucura si mai tare... Nu m-as mai omori cu tezele... Nici nu m-as enerva pentru note mici... Nu i-as mai baga in seama pe ai mei... As canta si as rade mereu... Continuu... Era sa zic ca m-as indragosti mai des dar la capitolul asta cred ca am fost ok..

Mi-as dori cred si sa mai fiu ca atunci... Sa ma indragostesc in fiecare zi... Chiar daca ar trebui sa ma indragostesc de aceeasi fata... Si uite asa, toate amintirile si toate gandurile mele topaie de fericire prin cutia craniana, gadiland in joaca neuronii si facandu-ma sa zambesc...

Ma trezesc bine dispus de o vreme incoace... Si ma intreb, privind la cele ce se intampla in jurul meau daca nu am luat-o cumva razna... Uite ca iar ma pufneste rasul... Inima rade in mine si al naibii sa fiu daca stiu de ce...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Eu cred ca: