site stats

luni, 31 mai 2010

PANA LA CAPAT!














Se spune ca intotdeauna primul pas in rezolvarea unei probleme este sa recunosti ca o ai... Se mai spune ca o casa se darama intr-o zi dar dureaza o vara ca sa o construiesti... Se spun atatea lucruri de atat vreme... Dar noi, romanii, nu invatam nimic...


Acum am un gust amar in gura... Vad cum nu stim sa mergem pana in panzele albe pentru apararea unei idei... Si mai vad loialitatea dictata de litrometul ce indica plinul la stomac...

Sa vrei sa traiesti bine, nu e rau... Dar in general pentru asta trebuie sa faci ceva... Spun in general in sensul occidental valabil... Omul cu minte sclipitoare si putere de munca poate face avere dintr-o singura idee... Ca la noi in Romania asta nu este valabil acum, asta este alta mancare de peste...

Ma uitam astazi cum PD-L este lovit din toate partile, chiar si din interior, incercand a i se da o lovitura de gratie... Ca aceste canalii din PSD si clica lui Crin Antonescu se straduiesc sa provoace o revolta este de inteles... Ei sunt disperati...

Nu inteleg insa oamenii de rand... Aceia care stiu ce au facut fanariotii PSD si magnatii PNL... Exact aceia care azi arata cu degetul... Romanii stiu cu totii ce s-a facut si ce nu s-a facut in Romania si pe deasupra mai cunosc si vinovatii...

Cu toate acestea romanul meu pleaca urechea exact la propaganda celor care l-au jefuit sistematic. Repet inca o data: DOUAZECI DE ANI!!! Pleaca urechea la vorba celor care l-au jecmanit doar pentru ca i se pare ca traiul bun i se cuvine. De la sine. Asta crede romanul.

Desi se stie ca hotomaniile si invartelile s-au tinut lant de la mic la mare... Desi stim ca doar putini au muncit cinstit si din greu... Si mai stim ca exact cei mai cinstiti si muncitori sunt si cei mai saraci... Acesta este sistemul pe care noi romanii l-am tolerat...


Si totusi, acum romanul crede ca i se cuvin toate bogatiile pamantului... Aud adesea spunandu-se ca Romania este o tara aparte. Sa va intre bine in cap: NU E!!! Se distinge doar prin mizeriile pe care ni le autoinjectam zilnic... Tupeu sau prostie cand ne plangem? Nu stiu... Judecati voi...

Astazi cineva a indraznit sa ma faca mincinos... Si am realizat ca viperele ce au iesit la suprafata in noiembrie anul trecut si-au schimbat doatr infatisarea si cuiburile... Otrava lor se imprastie insa incet dar sigur peste tot... Va implor de aceea sa reveniti cu picioarele pe pamant... Sa intelegeti ca cei care astazi sunt opozitie au fost jefuitorii cei mai de seama ai Romaniei si ca ne-au saracit pe fiecare in parte...

Aud si citesc... Romania vocifereaza... Oare cu ce drept?!! Am ingaduit atata vreme intre noi criminali si hoti, fata de care cei pe care ii tot balacarim acum sunt doar niste gainari amarati,
iar acum dam vina pe oricine in afara de noi insine? Chiar nu crede nimeni ca nu putem schimba nimic pana nu rezolvam problemele ce ne framanta din 1989 incoace?!! Numai eu vad asta?!!

Chiar nu vrem sa acceptam ca avem o vina colectiva din momentul in care Iliescu a fost ales pentru prima oara presedinte, pentru ca atunci ne-am condamnat singuri?!! Nici macar noi cei care am fost impotriva atunci nu suntem indrepatiti sa ne scuzam, pentru ca ar fi trebuit sa facem mai mult decat am facut si sa stopam urgia pe care o simteam venind...

Si acum ne vaicarim ca niste babe zalude si injuram un guvern si un presedinte, de parca noi am fi imaculati... Retineti ceea ce va spun: pana una alta astia se lupta si din interior si din exterior cu un cancer care ne mananca de atata vreme... Si primul pas este faptul ca vorbesc deschis despre aceste probleme si nu se ascund... Recunoasterea faptului ca exista aceste probleme era subiect tabu in vremea PSD...

Daca cineva crede ca este usor sa te lupti cu un sistem gandit de fosta Securitate a lui Ceausescu, atunci acel om este un dobitoc! Daca cineva isi inchipuie ca toti membrii retelei ce formeaza acest sistem sunt usor de identificat, acela este un dobitoc si mai mare. Sistemul a fost creat cu un scop si este atat de malefic de bine gandit..

Oamenii sistemului sunt infiltrati peste tot... La fel ca in anii comunsimului... Mai tineti minte voi cei mai varstnici, cum nu aveam curajul sa vorbim pentru ca si prietenul aparent cel mai bun putea sa fie turnator? Cum altfel credeti ca mai toti gusterii parlamentului si marii oameni de afaceri romani au avut legaturi cu fosta Securitate cand ii iei mai atent la puricat?!!

E greu pentru oricine sa se bata cu ei... De 6 ani incoace pare sa se intample ceva... Daca PSD scheauna e clar ca sunt stransi de oute... Si scheunatul se transforma in latratul jalnic zilnic de pe televizorele aservite lor... Trist este ca romanii par a depune armele in fata aceluiasi teribil dusman ce ne agreseaza psihic de zeci de ani, si are experienta in acest tip de agresiune, chiar daca stie toate acestea... Numai ca romanului ii place sa i se spuna ce vrea el sa auda...

Nu spun ca PD-L este o ceata de ingerasi imaculati... Departe de mine gadul asta... Nu exista padure fara uscaturi... Dar este cert un singur lucru... Ca sunt putin mai buni decat cei de dinaintea lor... Asta este sigur. Este un pas inainte oricum ai lua-o... Pe de alta parte, pentru mine, orice incercare de a aduce inapoi ceea ce trebuie aruncat la gunoi inseamna prostie. Iar prostia nu este pardonabila.

De aceea va cer sa cantariti bine lucrurile inainte de a face afirmatii. Sa va uitati si la Antena 3 dar si la B1... Sa ascultati toate partile cu atentie... Daca ascultati doar partea care va spune ce va place sa auziti, suntem pierduti... Am curajul sa fac urmatoarea afirmatie: asa cum am avut dreptate acum 20 de ani, am si acum!!! Si sfidez pe oricine ar incerca sa ma contrazica. Ceea ce afirm si argumentez are mai multa logica decat balacareala tiganeasca menita sa ne ameteasca...

Atunci nu am luptat suficient... Acum insa o sa merg pana la capat! Pentru nimic in lume nu mai vreau sa vad PSD sau urmasi de-ai lor la putere... Nici pe Crin Antonescu sau vreun acolit de-al lui... Dupa mine solutia este sange proaspat... Oamenii de maximum 40 de ani cu sira spinarii intacta si cu dotarile masculine necesare supradimensionate...

PD-L are o scuza si de aceea are dreptul sa continue... Lumea intreaga trece printr-o criza mondiala, iar Romania nu este scutita de ea... Ma intreb insa ce scuze au PSD si PNL care au guvernat Romania fara sa se confrunte cu astfel de probleme... Puneti-va aceasta intrebare de fiecare data cand va vine sa dati vina pe X sau pe Y, si amintiti-va ca noi insine suntem de vina fiindca am tacut...

Orice este mai bun decat PSD si Crin Antonescu... V-am dat argumentatia pe parcursul a aproape trei luni la sfarsitul anului trecut... Imi mentin pozitia... Ba mai mult... Am decis sa sutin alegerea mea de atunci pana la capat! E barbateste asa si nu fug de responsabilitate...

Accept ca sunt vinovat si eu pentru ca nu am fost mai dur si mai transant in ultimii douazeci de ani... Si uite asa am trecut de la prima tinerete catre sfarsitul celei de-a doua...

Daca vreti ca si copiii vostri sa pateasca la fel nu aveti decat sa faceti jocul celor care v-au jefuit sistemagtic, cu obraznicie, pe fata din 1989 incoace... Aceasta este o greseala imensa care ne va costa ca de obicei, pe toti... Eu unul nu mai pot suporta ca prostia si formele ei agravate, hotia si ticalosia, sa triumfe... Asa ca textul din melodia de mai jos mi se pare extrem de sugestiv...


Un comentariu:

  1. Imi place, dar sunt cateva lucruri absolutiste(!). Nu sunt specific romanesti. Multi vor sa ne vada asa. Si altii au trecut prin asta.



    "Abel had sent most of his work to Berlin to be published in Crelles Journal, but he had saved what he regarded his most important work for the French Academy of Sciences, a theorem on addition of algebraic differentials. With the help of Johan Gørbitz he found an apartment in Paris and continued his work on the theorem. He finished in October 1826, and submitted it to the academy. It was to be reviewed by Augustin-Louis Cauchy. Abel's work was scarcely known in Paris, and his modesty restrained him from proclaiming his research. The theorem was put aside and forgotten until his death."
    Si e scris ELEGANT. Iar Cauchy nu era un NIMENI.

    RăspundețiȘtergere

Eu cred ca: