site stats

joi, 22 iulie 2010

CINE E ORB SURD SI TACE... TRAIESTE O MIE DE ANI IN PACE?!!

















Este un proverb de origine latina sau mafiota... Nu mai retin exact in acest moment... Provine oricum din aceasi zona, geografic vorbind... Acum este important faptul ca este o amenintare rafinata... In traducere: "Daca nu vezi raul ce l-am facut, daca nu auzi si nu vorbesti despre raul ce l-am facut, te lasam sa traiesti. Nu neaparat linistit. Te lasam sa traiesti. Atat."...


Bob Dylan in celebrul sau cantec "Blowin In The Wind" memorabilele cuvinte ..."how many times can a man turn his head, pretending he just couldn`t see"...

Gandind la deshumarea himerelor trecutului am realizat acum mai bine ca romanilor li se trag multe necazuri din aplicarea tacticii strutului... "Daca imi bag capul in nisip, nu mi se vede fundul, si poate trece de la sine, sau o rezolva altii"... Si nu ii place sa fie tras de maneca ca sa i se atraga atentia...

Iti va spune ca pe el nu il intereseaza... Ca el are problemele lui... Cate scuze nu inventeaza.... Scuze care il fac sa para grabit si prea-ocupat de problemele lui marunte... In schimb la capitolul pretentii, dintr-o data inviem... Si tot romanul striga: VREAU!...

Nu vrem sa vedem ADEVARUL... Nu vrem sa auzim ADEVARUL... Nu vrem sa vorbim despre ADEVAR... Dar vrem de toate... Intrebarea este: meritam noi cat cerem oare? Pretentiile noastre sunt justificabile sau justificate prin ceea ce facem si gandim?

PS: DACA CINEVA S-A SIMTIT VIZAT DE ACESTE CUVINTE, FOARTE BINE! SA SE...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Eu cred ca: