site stats

joi, 1 iulie 2010

HOPAAAA...













Cred ca am atins un nerv... Si asta ma bucura foarte tare... Se pare ca baietii din PSD si infamul Crin Antonescu pierd teren pe toate fronturile... Numai astfel imi pot explica de ce astazi atacuriile la adresa persoanei mele au abundat si au fost inecate in isterie si minciuni ce ma duc cu gandul la SF...


Stilul imi este binecunoscut: daca nu mai au nici un argument, sustinatorii PSD si ai lui Crin Antonescu arunca minciuni... Dar nu orice fel de minciuni, ci dintre cele mai sfruntate... Trebuie sa recunosc ca ma simt bine... Cred ca i-am adus in pragul disperarii...

Sau poate ca ar trebui sa intru in alerta si sa dau din nou alarma... Poate ca nesimtirea si tupeul acela nesimtit a ajuns la cote alarmante. Care par mai degraba rodul unor minti framantate patologic de complexe de inferioritate. Pregatite sa faca orice pentru a supravietui in detrimentul celorlalti locuitori ai planetei...

Altfel nu imi pot explica ardoarea cu care m-au facut membru PD-L in sectorul 6 din Bucuresti, fost securist s.a.m.d.... Avand un temeprament coleric in prima faza am luat foc, dupa care am realizat ca de fapt acestea sunt zvarcoliri furioase ale unor indivizi care stiu ca sunt pe cale sa piarda meciul...

Asta mi-a pus un ranjet pe fata... De multi ani astept sa vad paduchii ce colcaie in jurul PSD schelalaind ca si cainii nemancati de o saptamana... Inseamna ca directivele primite de cei care ii coordoneaza sunt din ce in ce mai disperate...

Gura mea nu tace! Degetele sunt neobosite pe tastatura! Chiar daca am plecat de scarba celor care mistocaresc, mustind de ignoranta, chibitand in virtutea inertiei si bipezilor nevertebrati care nu cunosc un alt mod de a supravietui decat felatia...

Romania este tara in care m-am nascut iar romana este limba mea materna. Nimeni si nimic nu poate schimba asta!!! Si oriunde as fi voi fi mandru ca sunt roman. Dar asta nu inseamna ca o sa ii iert pe cei care au tradat aceasta tara, au jefuit-o si au adus un intreg popor la statutul de milog! Astia, adica PSD cu Ion Iliescu in frunte, si toti cei care ii sustin TREBUIE SA PLATEASCA!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Eu cred ca: