site stats

miercuri, 28 iulie 2010

SA INCHID USA SAU NU?!! DEPINDE...













Mi-e draga Romania... Acolo m-am nascut si mi-am petrecut aproape fara intrerupere toata viata mea pana acum mai bine de o luna... M-am zbatut din rasputeri mereu ca sa imi fie bine acasa... Nu am reusit...

Nimeni nu reuseste... O sa imi ziceti ca am innebunit.. Dar ati mai spune acest lucru daca v-as spune ca eforturile pe care le depui zilnic nu sunt rasplatite nici pe departe?!!


Vad cum nici dupa douazeci de ani, romanii nu isi gasesc directia... Si de fapt asta m-a alungat din tara... Nu problemele... Nici greutatile... Nicidecum... Din Romania m-a alungat lipsa sperantei ca romanii vor afla ce au de facut cata vreme eu inca mai sunt in viata...

Ce rost are sa mai spun ce am facut si ce ar fi de facut acum?!! Tot ce am avut de spus am spus. tot ce am stiut am postat pentru ca toata lumea sa vada... Cand am plecat din tara, intr-un fel mi-am lasat o usa intredeschisa... Acum incep sa gandesc cum ca ar fi mai bine sa o inchid definitiv, sa o incui si sa arunc cheia...

Am urat toata viata mea prostia si nesimtirea... Le urasc si acum in egala masura, ba inca mai mult decat in tinerete... Romania este o sugativa energetica... Te dreneaza de pofta de a trai si iti induce sentimentul neputintei... Subliminal... Nici nu stii cand ti se intampla... Si tare mi-e teama ca de la un punct incolo procesul este ireversibil...

Nu sunt sigur ca am scapat la timp... Uneori inca ma aprind cand citesc revista presei sau ma uit pe la televiziunile apartinand criminalilor din 1989, care intre timp au devenit ucigasi de vise...

Caci asta fac televiziunile ce slujesc PSD & Co.... Ucid visele... Un atac concertat, concentrat si extrem de violent asupra poporului roman are loc in exact momentul in care tu cititorule te-ai oprit asupra acestor randuri...


Si vad cum le cad prada prieteni, rude... Mama ii plangea de mila lui Diaconescu la telefon... Oameni pe care ii stiu corecti au inceput sa zbiere la Basescu alaturandu-se turmei de manevra ce PSD vrea sa o foloseasca din nou...

Romani contra romani... Romanii impotriva lor insisi... Dezolanta imagine... Stiu insa ca lucrurile nu pot ramane asa... Cat mai am timp si cat inca mai sunt conectat la ce se intampla nu am sa ma las...

Pot insa sa promit tuturor ca in cazul in care, vreodata, PSD, Crin Antonescu sau oricare din gasca PSD vor mai primi girul romanilor am sa trantesc usa cu zgomot...

Si atunci cand voi fi intrebat de Romania voi intreba si eu la randul meu: "Ce e aia?!!"

Nu exista scuza pentru prostie. Nimeni nu are dreptul sa traga in jos pe nimeni. Trebuie sa existe o ierarhie a valorilor. Nu suntem toti la fel de destepti. Asta pentru ca Dumnezeu nu a dat fiecaruia inteligenta in egala masura.

Nu suntem toti la fel de educati!!! De aceea trebuie sa plecam urechea catre elitele Romaniei. Si elitele romanesti sigur nu le veti gasi pe antenele lui Voiculescu sau pe Realitatea lui Vantu!!!


Cautati si veti gasi! Romania are resurse. Si sunt mai mult ca sigur ca suntem la un punct de inflexiune, si ca romanii nu mai au voie sa greseasca asa cum au facut-o in 1990 cand l-au instalat pe Iliescu si FSN (azi PSD), oferind astfel Romania hienelor comuniste si stolurilor de tigani...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Eu cred ca: