site stats

sâmbătă, 24 iulie 2010

SINGUR. AGAINST ALL ODDS... (revizuit)


















Singur.
Ca si multi.
Dintre voi.
Stateam si ii ascultam pe unii.

Care imi spuneau.
Ca ateismul este.
Semnul adevaratei intelepciuni.
Cand eu le spuneam.
Ca este nebunie curata.

***
Stau si ii ascult acum.
Pe altii.

Cum ma balacaresc.
Pentru ca nu sunt adeptul PSD.
Impotriva caruia lupt.
Cu mijloacele mele.
Din rasputeri.
Fara odihna.
De douazeci de ani.
Din mii.
De motive.
Intemeiate.

***
Stau si rabd ca altii.
Sa imi spuna.
Ca nu stiu.
Cum sa ma adaptez.
Si ca.

Metodele mele.
Sunt incorecte.
In timp ce ale lor.
Sunt cele mai bune.
Si ca.
Ei.
Sunt multumiti.
De ei insisi.
Desi.
Daca fac adunarea.
Si trag linie.
Nu au de ce.
Sa se impauneze.

***
Stau si rabd inca.
Nesimtirea celor care.
Ma infrunta.
Din.
Si pentru.
Orice.
Doar ca sa para ei.
Isteti.
Desi.
Argumentele lor.
Sunt conspectate.
De pe pagini.
De Internet.
Ale unor.
Ilustri necunoscuti
Sau.
Daca am.
Putin noroc.
De prin carti.
Fara nici un plus.
De valoare.
Personal.
Din contra.

***
Insa.
Ma uitam in jur.
Si.
Deodata.
Am realizat.
Ceva.
Candva.
Acasa.
In Romania.
Brusc.
Mergand pe strada.
Gandind.
La rece.
Si la propriu.
Si la figurat.
Am realizat.
Ca nu au dreptate!
Deloc!
Este.
Atat de simplu.
Si.
De evident!!!

***
Daca va uitati.
La ei.
La astia.
Care dau.
Cu gura.

In speranta.
Ca pot ameti.
Pe toata lumea.
O sa vedeti.
Tristetea fricii.
Izvorata din
Mediocritate.

***
Oameni care.
Care.
Nu inteleg.
Nimic.
Din ce se petrece.
In jurul lor.
Vor sa fie.
Miezul Universului.

***
Eu.
Voi.
Noi toti
Ar trebui.
Sa le spunem.
"Uitati-va cum traiti.
Uitati unde v-au adus.
Metodele voastre.
Nesimtirea voastra.
Ateismul vostru.
Feminismul vostru.
Optiunile voastre politice.
Va ineaca.
Bunele simtiri.

***
Starea voastra.
De negare.
Continua.
A realitatii.
Si plecati-va capetele.
De rusine.
Nu le ridicati.
Prin grosolanie".

***
Ati putea.
Sa le ziceti.
Si altele.
Pe care.
Nu mi le amintesc.

Acum.
Eu.
Le voi spune.
Doar atat.

***
Voi.
Prea-inteleptilor.
Si.
Atoatestiutorilor.
Genii carpatine.
La datul.
cu gura.
De ce?
Vi se pare.
Ca veti dreptate?

Ia mai uitati-va in jur.
Si comparati.
Cu normalitatea.
Unor modele.
Consacrate.

***
Acum ganditi.
Ia, mai ganditi un pic...
Mai adanc...
Mai...
Mai in profunzime...
Asa...

***
V-ati prins?

Un comentariu:

  1. cu vantul in fata, inaintea furtunii...nu te-ai obisnuit inca? mie imi chiar place. caci e vorba buna: spune-mi cu cine te insotesti, ca sa iti spun cine esti...

    RăspundețiȘtergere

Eu cred ca: