site stats

vineri, 2 iulie 2010

V-AM SPUS EU!











Cand s-au terminat alegerile din 2009, o buna bucata de timp multa lume a avut senzatia ca cele doua tabere, Opozitia si Puterea, s-au domolit... Insa mie imi era teama doar ca erau extenuati de batalie... Ba chiar am scris despre asta in articolul "Greata"... Dar, vorba romanului, de ce ti-e frica nu scapi...

De cand am plecat din tara imi este din ce in ce mai greu sa ma tin la curent cu ceea ce se intampla... Pentru ca nu vreau... Prea multe energii si vibratii negative... Si apoi trebuie sa ma concentrez la ceea ce am de facut aici...

Din cand in cand insa, ma uit la ceea ce am scris cu cateva luni sau chiar un an in urma... Si realizez cu tristete ca instinctele mele nu s-au tocit... Deloc... Si ca tot ceea ce am intuit ca se va intampla din nefericire se intampla...

Mai nou am sesizat un lucru teribi de dureros.... De fiecare data cand vorbesc cu cineva din tara aud numai despre lucrurile urate care se inatmpla acolo... Si asta nu e bine... Inseamna ca isteria semanata de PSD si Crin Antonescu are efecte nefaste asupra romanilor...

Nimeni nu mai pare cu adevarat fericit... Toata lumea este exagerat de ingrijorata de te miri ce... Si in plus romania parca traieste un soi de paralizie generala... Parca un popor intreg a paralizat si asista neputincios la propria asasinare...

M-am intrebat mereu, ma intreb inca si acum, de unde frica asta de a lupta pentru binele general sau individual? Eu ma refer inclusiv la lupta aceea reala, dura, fizica, nu construiesc metafore... Cine spune ca romanii trebuie sa stea ca oile in staul, in timp ce sunt executati sistematic?!! Lupii?!!

Cum se poate sa ai salariul minim de 150 de Euro si sa platesti chirie 250 pentru o garsoniera sau 350 pentru un apartament cu doua camere in Titan.... In Titan, nu in buricul targului!!! Ba inca, dupa chirie ti se mai cere sa platesti intretinere, curent, etc... Va spun acum, si nu accept nici un cometariu pe acest subiect, mai ales acum, cand am termen de comparatie, ca romanul plateste cat nu face si ca este jefuit cu buna stiinta...

Cum se face ca pe o insula situata undeva pe coasta de vest a Africii salariul minim este de 850 de Euro, iar chiria pentru un apartament cu doua camere, cu vedere la ocean si palmieri, situat intr-un complex de apartamente care in curtea interioara are o piscina imensa si bar, platesti 400 de euro, fara a mai plati si restul rahaturilor (curent si intretinere) pentru ca toate acestea sunt incluse in pret?!!

Cum se poate ca in Romania cu 30 de euro sa iti fie rusine cand stai la rand la casa unui hypermarket cu cosul de cumparaturi aproape gol, iar pe aceeasi insula de care vorbeam mai inainte sa faci aprovizionarea pentru trei persoane pentru o saptamana?!!

Jecmaneala la care este supus romanul frizeaza absurdul... In centrele marilor orase, tiganii pun stapanire pe imobile cu forta, cumparand cate un apartament dupa care incep sa hartuiasca locatarii imobilului respectiv... Si de obicei, centrele marilor orase au cladiri vechi, ce vorbesc despre istorie...

Si toate acestea le indura romanul hranindu-se cu iluzia ca se va intampla ceva miraculos, fara ca el sa miste un deget... Vesti triste: nu se va intampla asa ceva... Ba mai mult: fiecare inactiune a noastra, fiecare moment in care am tacut facand loc tupeului nesimtit sa se infiltreze este o greseala pe care romanii o platesc deja scump si o vor plati si mai scump daca nu inceteaza sa stea in contemplare...

Cel mai mic lucru pe care il putem face este sa vorbim despre asta, deschis si in gura mare... Tiganului sa ii spunem tigan. Hotului sa ii spunem hot si sa il punem dupa gratii nu in Parlament. Prostului sa ii spunem prost. Omului lipsit de educatie sa ii spunem si lui pe nume: incult...

Este momentul sa nu ne mai rusinam de rusinea altuia. Civilizatia, cum bine spunea articolul unui blogger, a inaintat prin elite, nu prin opincari. Elitele trebuie sa isi asume rolul de conducator, pentru ca marea masa a romanilor este complet debusolata si ametita de interesele unor venetici pusi pe capatuiala, sau, mai rau, de niste tigani care vor sa substituie poporul roman cu etnia rroma si sa faca astfel din Romania tara lor...

Poate astea vi se par cvinte nebunesti... In ultimii douazeci de ani am avut adesea ocazia sa spun cateva cuvinte pe care as fi vrut sa nu le spun niciodata... De aceea nu ma obligati sa spun pana la moarte "v-am zis eu"... Vreau sa ma insel... Ar fi o schimbare extraordinara!

Un comentariu:

  1. "opozitia" isterizeaza prostime, puterea o minte, iar elitele stau cu capul in nisip...te astept la mine pe blog unde discutam cum a saracit curuletz nastasian...

    RăspundețiȘtergere

Eu cred ca: