site stats

vineri, 17 septembrie 2010

HERE WE GO AGAIN...

Si uite asa o luam de la capat... S-au intamplat multe in aceste zile... Inainte de toate m-am mutat la casa mea... Un apartament nici prea-prea nici foarte-foarte, aproape de ocean si de un teren de colf.... Ma deranjeaza doar cateva macarale ramnase in picioare langa constructia inghetata a unui hotel...

Cuvant ciudat "inghetat" aici, aproape de tropice... Am experimentat deja "kalima", adica vantul cald ce poarta cu el praful din desertul Saharei pana aici... Dar nimic, absolut nimic nu se poate compara cu "scirrocco", un vant fierbinte care aduce cu el temperaturi de peste 50 de grade Celsius... Numai cand aud cuvantul "scirrocco" ma trec fiori pe sira spinarii... Plantele au ramas cu frunze arse de parca ar fi stat langa foc... Noroc ca se intampla o data pe an si tine cel mult doua zile...

In ceea ce priveste dragostea am acceptat intr-un final ca relatia mea cu Laura s-a incheiat... Nu as putea spune ca imi este indiferent tousi... Poti scoate fotografiile din portofel, dar nu poti scoate fata din inima la fel de repede...

Singurul lucru ce ma sperie este faptul ca nu vad cum as putea accepta pe cineva nou in viata mea... O fi din cauza ca am imbatranit sau pentru ca am fost prea multa vreme impreuna? Nu stiu. Stiu doar ca imi pare rau pentru lucrurile pe care uneori le-am spus fara ca inima nea sa le fi simtit vreodata... Dar totul este in trecut acum...

Am avut si parte de chestii placute totusi... Apartamentul are o scara interioara care duce la o terasa unde este amenajat un loc pentru a face gratar... Bineinteles ca acesta a fost pretextul pentru o prima petrecere la mine acasa, si bineinteles ca am pus gratarul la lucru ca un adevarat roman...

Mi-am facut noi cunostinte. Important. Aici este un soi de O.N.U.... Am facut o tona de poze pe care vreau sa le pun aici dar din nefericire nu sunt acasa ci la un bar din apropiere... Eu inca nu am conexiune... Asa ca voi scrie deocamdata mai putin regulat... Si nu despre ce se intampla in Romania...

5 comentarii:

  1. "casa de piatra" iti urez...decat aerul jegos de bucuresti...

    RăspundețiȘtergere
  2. Bine-ai aparut, africanule! Se pare ca ai supravietuit scirrocco-ului :)) Regulat sau nu, bine ca scrii... :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Oho! The return of the Canarian Cowboy... Era si cazul, mai baiatule!

    RăspundețiȘtergere
  4. Bine ai revenit (oarecum)Pappy...ne-ai cam lipsit intr-o vreme...Ti l-am aparat pe Basescu,am avut grija sa nu ti-l sfasie lupii...dar Pappy,tu ai acum toate conditiile sa-ti imaginezi...ca nu sunt granite...nu exista posesiuni...ca oamenii traiesc in pace...ca nu exista ura sau lacomie..ca nu avem pentru ce sa ucidem sau sa murim ...
    "You may say that I'm a dreamer
    But I'm not the only one..."
    Good luck,man!
    Sunflower

    RăspundețiȘtergere
  5. Soyez les bien revenus....:)) Daca se poate spune asa.
    Imi pare bine sa te revad cu privirea mai clara.
    Chiar daca e putin trista.

    RăspundețiȘtergere

Eu cred ca: