site stats

marți, 19 octombrie 2010

ALALTAIERI IN FOTOGRAFII...

Un prieten si cu sotia lui se aflau in Tenerife, in luna de miere, fara sa stie ca eu sunt aici... Au aflat prin intermediul unui prieten comun din... New York! Si-au prelungit luna de miere pentru inca o saptamana si in sfarsit am mai facut fotografii si ceva filmari... Postez cat pot acum... Pic de somn si vinul rosu mi-a intrat in sange deja...

Desigur, Cosmin a facut pozele asa ca doar Cristina, proaspata lui sotie apare in poze... Chestiune de relaxare a creierului: nu ne-am dat seama decat cand le-am stocat in comuter ca lipseste Kheloo (Cosmin adica)...

Am incercat sa upload-ez si un mic video inregistrat ieri, in timpul testelor pentru noul sistem de sunet ce l-am primit... Cred ca e prea mare fisierul... Nu am reusit acum dar o rezolv eu cumva...

Uneori in gluma le spun englezilor ca ne pregatim sa preluam insula, noi, romanii si ca eu le voi fi presedinte...Bineinteles ca toata lumea izbucneste in ras... Si uite cam asa se deruleaza zilele mele... Uitandu-ma la poze le spuneam lui Cosmin si lui Cristina: " Tu iti dai seama?!! Eu aici locuiesc!!!"

Au decis si ei sa faca "mutarea cea mare"... Foarte bine pentru ei... Sunt tineri si au mai multe sanse... Oricum, sigur mai multe decat acasa... Ma refer la o viata normala nu la lupta din greu pentru supravietuire sau la eforturile supraomenesti pentru a trai decent...




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Eu cred ca: