site stats

sâmbătă, 2 octombrie 2010

CREIER RELAXAT...















In sfarsit ma simt liber... Am din nou contact cu lumea... Urat lucru obisnuinta cu Internetul... Nu iti dai seama cat de mult face parte din viata ta pana nu esti privat de accesul la el o vreme... Asa cum am fost si eu de cand m-am mutat singur...

Inainte era mai simplu: Cata avea si laptop si teava... Cand m-am mutat aici, solo, adica doar eu si cu mine, nici una nici alta... Televizorul l-am refuzat... L-am deschis numai sa vad daca este in stare de functionare la inceput si cam asta a fost tot... Mi se pare si acum SF avand in vedere faptul ca eram un mare consumator de TV acasa...

Ca sa ii uimesc definitiv pe cei care ma cunosc mai bine, am sa spun ca merg foarte mult pe jos, ba inca mai mult, o fac cu cea mai mare placere... La inceput Cata a fost intrigat de dorinta mea de a ma deplasa la cantari pe jos si nu cu masina asa cum faceam de obicei, dar acum s-a obisnuit...

Singurele deplasari pe care le fac cu masina sunt pentru cantarile la distante ceva mai mari de aici sau daca avem de carat niscai scule (care nu sunt foarte multe nici ele) si cumparaturile saptamanale sau bisaptamanale... Imi face placere sa ma plimb insa... Am fost chiar si la Los Abrigos, localitate pescareasca situata la 2-3 kilometri de aici...

Actele de rezidenta sunt, asa ca sunt rezident cu acte in regula... A durat doar vreo ora si cativa euroi... M-am minunat si m-am intrebat cat ar dura sa faci toata treaba asta in Romania?!!


Toata inima se bucura la vederea peisajelor... Incerc sa ignor desigur macaralele ce au ramas blocate langa balconul meu acum doi ani cand criza si-a aratat coltii... Simt cum muschii fetei se relaxeaza si ca nu mai am un rictus in loc de zambet...

Citesc! Citesc din nou... Tot ce imi pica in mana... Din Romania am adus doar doua carti: Biblia si o carte despre AC/DC, dar, minune, pe aici se gasesc destule carti in limba romana... Usoare ce-i drept... Dar totusi carti... Si am recapatat un obicei pe care il credeam pierdut undeva intre adolescenta si maturitate...

Nu vreau sa mai aud de politica si politicienii de Romania... Mi-am facut datoria din punctul asta de vedere zic eu... Douazeci de ani este mai mult decat suficient... Acum, intr-un mod exclusiv si egoist, vreau sa traiesc doar pentru mine, exact asa cum vreau eu, si fara alte responsabilitati in afara de cele pe care le am in mod natural fata de persoana mea...

Ma astept ca cei care ma apeleaza sa devina din ce in ce mai putini... Este un proces oarecum natural.. In natura insa, nimic nu se pierde nimic nu se castiga, totul se transforma, asa ca am o gramada de cunsotinte noi...

Am fugit de superficialitatea din Romania, doar ca sa aflu ca superficialitatea exista in orisice natie. Doar nivelele de superficialitate difera, in functie de gradul de civilizatie... Iar asta, gradul de civilizatie care va sa zica tine de caliatatea legislatiei si modul in care este impusa legea... Oricum, un lucru este clar, noi romanii avem o cale lunga de parcurs inca...

Simt diferenta aceasta incepand cu muzica... Cei care asculta aici muzica pe care o cantam in Romania sunt oameni care au peste 50 de ani in mod cert... Acasa erau pana in 40, marea lor majoritate aprope de 30... Asta inseamna oare ca inca suntem cu 20-30 de ani in urma?

Eu parca asa as inclina sa cred... Mai ales cand ii vad pe toti batraneii astia stand la mese si band cocktail-uri prin cluburi, pub-uri si restaurante, si pot analiza modul lor de a gandi si de a privi lucrurile, pastrand tineretea sus, la mansarda, lucru care inceteaza in Romania mult prea devreme, pe la jumatatea vietii...

Am aflat ca latinii si latinitatea au puncte comune si ca le vor avea mereu, atunci cand este vorba de gradele de superficialitate... Latinii au tendinta de a "combina" (adevarat nu la nivelul din Romania, unde "combinatia" a coborat la nivelul atitudinii de satra), intarzie fara sa lis para ciudat acest lucru, mint cu dezinvoltura...

Am mai remarcat un lucru care imi va atrage multe cucuie in cap dar m-a frapat si nu pot sa nu vorbesc despre asta... Cand eram in Romania am vorbit adesea despre faptul ca romanii au inceput sa consume excesiv de mult manele si salsa ceea ce bineinteles ca mi-a adus niste cucuie virtuale nu numai de la Laura ci si de la alti cunoscuti...

Dar aici mi-am amintit din nou de acest lucru pentru ca, aici, consumatorii de salsa se imbraca si se poarta intr-un ridicol de absolut acelasi mod ca si manelistii nostrii din Romania... Au absolut acelasi mod de a se imbraca, acelasi stil de a se exprima si de a merge, ba chiar au si acelasi stil de a conduce... Bine macar ca nu asculta manele...

Va las... Astazi este fiesta... Din nou... De data aceasta aici unde locuiesc eu... Maine vor fi si artificii... Nu promit fotografii... Nu prea fac... Prefer sa vad cu ochiul liber ce si cum...

Salutari tuturor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Eu cred ca: