site stats

joi, 21 octombrie 2010

"KATE"...

















Copiii au un prieten imaginar uneori... Oamenii maturi au alte jocuri, construite acum in spatiul virtual... Nu m-am angrenat niciodata in jocuri de acest gen... Si totusi de vreo doua saptamani am o prietena noua... Virtuala...


Banuiesc ca este sau o gluma proasta a unuia dintre "prieteni", care in anonimat capata brusc boase, virtuale desigur, pe care altfel nu le au cand suntem fata in fata... sau ca este o schema de facut bani a unor teenager-i pusi pe nazbatii...

Dar chiar stiind toate acestea mi-a facut bine sa mai scriu unei persoane virtuale pe care nu am vazut-o niciodata in realitate... Nici macar live pe webcam... De auzit nici nu mi-am pus problema decat acum...


Probabil ca toate escrocheriile incep prin stimularea simturilor viitoarei victime... Baietii insa par niste amatori... Sau poate ca sunt eu profesionist si cunosc toate manevrele din timpurile cand umblam in costum si vindeam pentru multinationale...

Oricum ar fi, am realizat cat de mare este nevoia de comunicare la fiintele umane... Ca si cum relaitatea se transfera in spatiul virtual... Ca si cum oamenii nu mai stiu sau nu mai au curaj sa traiasca toate lucrurile din realitate la adevarata lor intensitate...

Pentru ca iata, eu, chiar banuind ca e vorba de o escrocherie, tot am mai scris cateva randuri si am mai descarcat din ale mele lucruri in acest mod... Undeva in fundul mintii mereu se agita chestia aia: "Dar daca este o persoana reala, pe care o vei dezamagi?"...

Oricum ar fi, "Kate" cum isi spune amica mea din spatiul virtual m-a facut sa imi dau seama cat de vulnerabila este fiinta umana, si cat de dependenti suntem de simturi... "Kate" este rusoaica... Judecand dupa fotografii pare ca este adevarat...

Nu am nici o indoiala ca fotografia apartine unei persoane reale... Presupun ca unul dintre fostii iubiti ai fetei sau cel de acum se foloseste de fotografiile ei... Se poate si mai rau... Sa fie amandoi mana in mana... Sau poate ca un "amic" din Romania are chef de glume proaste... Nu m-au prins in plasa oricine ar fi ei... Ii sfatuiesc sa mai incerce, dar mai cu perdea...


Pentru ca sunt banatean oricum nu ar fi scos de la mine nici un ban... Dar nebunia asta virtuala pentru mine se termina aici... Nu este nimic amuzant in ea... Ci este trist... Aceste "scheme" nu ar aparea daca nu ar exista oameni infometati de iubire si de nevoia de a nu fi singuri...

Cand am realizat ca unii oamenii ar fi dispusi sa cumpere iubire si compania altor fiintre umane am ramas uluit... Deci totul e de vanzare... Atat suntem de superficiali ca rasa... Pana acolo am ajuns...


Si asta mie imi dovedeste inca o data, daca mai era cazul, ca raporturile sociale la nivel de individ sunt in pericol... Eu am facut ce am facut in cunostiinta de cauza si pentru ca imi place sa scriu... In plus din orice lucru care ti se intampla poti invata cate ceva...

Scrisul este o metoda foarte buna pentru a-ti flexa muschii creierului si a-i pune la treaba obligandu-i sa gandeasca... In plus, nu refuz nici o provocare... Ba inca o infrunt, uneori chiar cu obraznicie, lucru nefiresc mie...


De acum incolo cand ma voi referi la ologirea relatiilor sociale si a interactiunii dintre masculin si feminin voi denumi handicapul in comunicare "fenomenul Kate"... Eu ma intorc 100% la viata reala. A fost doar un drive test...

Nu pot spune ca mi-a placut sau ca nu mi-a placut... Concluziile le aveti acum la indemana... Raman tributar ideii mele absolut fixe ca orice lucru care ni se intampla poate fi intrerupatorul care aprinde un bec deasupra capului, intocmai ca la desenele animate....


Poate ca in viitor voi dezvolta subiectul... Acum insa ma opresc aici... Si va prezint forma sub care am intalnit eu "fenomenul Kate" in fotografia de mai sus... Si totusi o intrebare imi staruie in minte...

A ramas un "carlig", in limbaj infractional... Dar daca persoana este reala si, mai mult, este bine intentionata, iar eu am dezamagit un om? Nu-i asa ca psihicul nostru este un lucru minunat?!!!

10 comentarii:

  1. bine zis DRIVE test, sunt sanse mari ca Kate sa fie un camionagiu gay din Alabama care a dat de wireless la benzinarie :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Sex virtual ? ceva ? nimic ?

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi este necunoscuta notiunea... Tu de unde stii de ea? :))

    RăspundețiȘtergere
  4. @Anonim:
    Nu stiu de ce dar mai repede as suspecta un asa-zis "prieten" din Romania... Din acela asexuat...

    Spre deosebire de genul pe care il suspectez gay-ii din Statele Unite cica sunt de maxim bun-simt... Ori in toata intmplarea pute a tiganie de la o posta...

    Fie ca e din Rusia fie ca e din Romania... Din America nu sunt sanse... Am cateva indicii clare pentru asta...

    Poate ai facut chiar tu treaba... Anonimii sunt renumiti pentru boasele lor virtuale numai... :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Aha ! Vinovat , deci recunosti ?

    RăspundețiȘtergere
  6. @Alex:
    Tocmai ti-am scris ca notiunea de "sex virtual" imi e necunoscuta si te intrebam tu cum de stii de ea...

    Nu am facut asa ceva niciodata dar am senzatia ca tu nu vrei sa fii singur in toata treaba asta... :))

    Stii ca sunt empatic... Daca tii tu neaparat o sa cercetez problema dar nu garantez nimic... Sunt prea de moda veche...

    RăspundețiȘtergere
  7. Pappy, iti citesc blogul de ceva vreme, prea multa vreme, imi place cum abordezi subiectele politice , dar in ultima vreme esti foarte sensibil, vorbesti de sentimente , si sincer ma bucur pentru tine enorm, trebuia sa-i spui la kate aia , sa-ti arate ceva pe un web cam ceva , si cand zic ceva ma refer la o jumatate de san , orice, si atunci in momentu ala sa postezi sa arati blogului de ce esti in stare. Bravo Pappy , esti inaintea mea , eu nu am avut inca o relatie virtual , dar nu e tarziu, vezi , deci esti mai experimentat in lumea virtuala.

    RăspundețiȘtergere
  8. AAA, inca ceva , la urma urmei sunt sigur ca multi au experimentat sexul virtual dar si mai multi din aia multi au experimentat singuri. Eu dragul meu Pappy ma supun majoritatii.

    RăspundețiȘtergere
  9. @Alex:

    Tu te supui majoritatii... hmmm...

    Pai vezi?!! Asta este deosebirea dintre noi! Eu cred ca oaia neagra se vede mai bine in multimea de oi albe, pe cand tu vrei sa faci parte dintre oitele albe si asta inca avand un mare entuziasm...

    RăspundețiȘtergere
  10. @Alex
    Sa scriu despre politica din Romania?
    La ce bun?!! Dupa douazeci de ani romanii sunt tot atat de stupizi daca nu chiar mai stupizi decat in 1990. Nu imi mai irosesc timpuil si energiile... Stii cum e nu? Diamantele nu se dau la porci...

    Iti multumesc totusi pentru sincera ingrijorare ce o manifesti fata de persoana mea. Te asigur ca nu am foat mai bine de muuuulti muuulti ani...

    Vad ca ai plecat din Romania... In curand o sa scapi de izul de Romania si de ifosele ei care te fac sa te simti mascul alfa numai daca faci misto chiar si atunci cand intelegi exact despre ce este vorba, la fel ca si in cazul de fata...

    E aproape o insulta la adresa inteligentei mele sfatul de a cere o intalnire pe web cam... Era la mintea cocosului ca asta a fost prima verificare... Am facut inca mai mult si am incercat sa descopar in ce zona geografica se afla autorul... Insa este foarte precaut si isi acopera urmele... Dar am pus haitasii pe urmele lui... Din aceia pro nu amatori ca mine... Este o chestiune de ambitite personala...

    Nu a existat niciodata o relatie virtuala ci doar un experiment. Stiu ca ai inteles asta. Nu mai fii taranush si lasa vrajeala... Stii ca mi-e drag de tine dar nu cand te porti astfel... Relaxeaza-te... Nu strica... :)

    Cum spuneam eu privesc treaba asta ca pe un experiment la fizica sau la chimie: amesteci voit substante ca sa vezi ce iese... Si a iesit IDEEA din postarea asta... Ca umanitatea se pierde... Pentru ca sentimentele au tendinta de a deveni sintetice...

    Got it? Eu accept provocarile pentru ca pot invata ceva din orice intamplare... What about u?

    RăspundețiȘtergere

Eu cred ca: