site stats

luni, 1 noiembrie 2010

HALLOWEEN @ THE PREMIER BAR

Fotografii de aseara de la petrecerea sarbatorii Halloween... Nu stiu ce inseamna cu adevarat dar oamenii se distrau.... Nu o sa comentez decat o fotografie... Cea in care apare un barbat in varsta... A fost cantaret... Canta extraordinar si acum...

Dar nu de aceea am tinut sa fac fotografia cu el... Ci pentru ca este prieten cu un anume Brian Johnson din Newcastle... Exact acelasi Brian Johnson care este vocal la AC/DC... Aaaa... Si printre altele s-a cunoscut cu Robert Plant la o petrecere... Si daca numele Robert Plant nu va spune nimic poate ca Led Zeppelin o va face... Asta da om norocos...

I-am intrebat pe englezi ce se sarbatoreste de Halloween... "Vrajitoarele" mi-au raspuns ei... Si nu m-am putut abtine sa nu gandesc la cata osteneala isi dau unii pentru a sarbatori intunericul... Iar cand vine sarbatoarea Pastelui, multi au parca noduri in gat...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Eu cred ca: