site stats

vineri, 25 februarie 2011

EFORT

As vrea sa spun ca imi mai pasa cu adevarat... Dar incep sa simt ca doar ma straduiesc sa nu renunt, cand de fapt pentru mine nu mai conteaza... Vreme de douazeci de ani am crezut ca inca se mai poate. Insa romanii par a nu mai dori sa fie romani. Pare ca s-au resemnat. Mi-e ciuda. Au facut asta fara ca macar sa incerce sa lupte in mod serios.

Romanii asteapta si astazi ca altii sa faca ceea ce este treaba lor. Iar atunci cand vreunul isi sufleca manecile si mai face treaba, tragandu-i si pe ei de maneca, se uita chiondoras... Imi pare rau sa afirm acum ca nu a meritat sa astept douazeci de ani pentru ca tot ceea ce am sperat sa nu se implineasca...

Romanii sunt o natiune care nu vor sa fie vindecata. O natiune care nu are curajul sa aspire la mai mult decat i se ofera, chiar si atunci cand ceea ce li se ofera este nedrept sau prea putin... Un popor tinut la limita subzistentei, ei nu gasesc puterea de a se razvrati impotriva nenorocitei lor firi si de a se imbarbata pentru a face ceea ce trebuie...

Romanul simte mereu nevoia unui ocrotitor care sa ii dea singuranta ca va fi mai bun ca altii... Lasat sa se descurce singul pare un vitel abia nascut ce abia abia se tine pe picioare... Romanul isi scuipa in san si isi face cruce cand mai vede pe cate unul, de aceeasi conditie cu el ca incepe sa capete curajul de a se opune, in incercarea de a-si crea o viata prin forte proprii...

Sunt scarbit si satul de a mai vorbi bolnavilor ce nu vor sa fie vindecati... Insa mai incerc sa imi adun fortele intr-o ultima sfortare... Romania se afla din nou la o rascruce... In mod ciudat, o alegere pe care trebuie sa o faca ii va duce in prapastie sau ii va duce cu un pas mic mai catre siguranta... Par a fi inteles romanii ce este de facut. eu insa nu am incredere in ei. Vreme de 20 de ani mi-au tradat-o, pastrand neghina in locul graului, pentru ca minciuna era mai frumoasa decat cruntul adevar...

Morala?!! Daca mai exista unul singur care ridica vocea in apararea PSD si a gastii ce si-a dezvaluit acum adevarata identitate de complice formand o alianta in opozitie, acela inca este unul prea mult!!! Si daca acela unul exista, el trebuie extirpat ca un cancer social...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Eu cred ca: