site stats

marți, 22 februarie 2011

NERUSINATA DEZBRACARE SI IMPREUNARE IN VAZUL LUMII











Lipsa de pudoare cu care PSD si toti satelitii sai se impreuneaza acum in vazul lumii, in cele mai indecente pozitii, imi spune ca disperarea ce i-a cuprins este din ce in ce mai nesanatoasa, si a inceput sa capete valente ce tin de patologie...

Asaltul mediatic salbatic initiat acum mai bine de un an impotriva romanilor, nu pare sa aibe efectul scontat, ci dimpotriva, a adus pe buzele romanilor curajul de a spune ceea ce stiu si ce gandesc despre cei care din 1989 si pana la terminarea guvernarii Tariceanu pareau intangibili...

Pe batrani inca ii mai au in gheara... Am citit surprinderea pe fata mamei mele cand, dupa ce a inceput sa imi spuna despre problemele cu pensia, i-am amintit cum s-a bucurat cand a fost scoasa la pensie de Ion iliescu cu mult inainte de termen, si cand i-am amintit tot ceea ce de fapt stia despre Ion iliescu si gasca sa...

Insa aproape ca s-a aratat inspaimantata cand, spunandu-mi ca ea nu are ce face, i-am spus ca poate sa vorbeasca liuber despre asta oriunde si oricand... Frica aceea, cu care a trait o viata sub comunisti nu a disparut... Insa stiu ca mama are incredere in mine... Ea a trait cu disperare mai bine de o zi crezand ca am murit, pentru ca ii spusese un vecin ca a auzit asta in 1989...

Stie ca am vazut din prima clipa ceea ce se intampla in fostul sediu al CJ de partid Timis, pentru ca i-am spus cum se fura din ajutoarele trimise atunci din strainatate... Si toate erau deja in stapanirea FSN-ului lui Iliescu... Am vazut lucrurile acestea cu ochii mei si dupa trei zile am refuzat categoric sa ma alatur tribului ce punea stapanire pe Romania...

Nicidecum, niciodata, nimanui nu ii acord dreptul de a visa macar sa incerce a ma domoli sau a ma contrazice atunci cand este vorba de PSD. Ceea ce intuiam in 1989, s-a adeverit prin scormonelile ulterioare. Prostia in care se scalda unii, foarte putini e drept, plecand urechea la minciunile opozitiei, este fix problema lor. Nu se pot dezvinovati spunand: "Am fost un prost"... Pentru ca li s-a atras atentia... Nu au nici o scuza...

Cei care au un interes sunt parca mai scuzabili decat cei care sustin PSD manati din urma de simplitatea si aerisirea exagerata din reteaua neuronala... Oricum, imi pare ca PSD nu mai are nici o sansa... Si daca eu ma insel atunci tot ce va veni asupra romanilor este absolutamente binemeritat! Pentru ca daca nici dupa douazeci de ani nu ai invatat nimic, atunci nimic este ceea ce meriti!!!

Ii mai aud spunand pe unii ca ei nu se duc la vot... Cam asta ar vrea si cei din PSD... Le convine... Ei au in continuare oamenii lor. Cu alte cuvinte oamenii buni care nu se duc la vot, favorizeaza de fapt PSD si clica lor, care face acum in vazul lumii orice numai ca sa supravietuiasca... Mai ca nu trec si la relatii intime la televiziuni...

Romanii trebuie sa mearga la vot! Si trebuie sa voteze anti-PSD, PC, CRin Antonescu si gasca... Este primul pas catre o insanatosire adevarata a societatii romanesti... Altfel, oricine ar vota PSD, PC, pe Crin Antonescu samd, nu mai este nici macar demn de mila...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Eu cred ca: