site stats

duminică, 13 februarie 2011

O SAPTAMANA IN ROMANIA

Destul de lung timpul petrecut in tacere, nu-i asa... Unii au aflat deja secretul... Ma aflu in tara de cateva zile... Primele in Timisoara... De ieri dupa-amiaza si astazi pana mai catre seara voi fi in Bucuresti... Aici am de facut o surpriza unui bun prieten si cunoscut artist, si sper ca surpriza este placuta...

Revad locuri in care pana nu demult imi traiam zillele si mi se pare ca nu am fost plecat niciodata... Singura diferenta notabila este faptul ca nu mai am picioare de plumb ca nainte ci parca plutesc... Daca stau bine si gandesc, diferenta este remarcabila...

Si m-am bucurat de toate... Unii m-au uitat, unii nu m-au uitat de loc. Altora le este indiferent... Ma bucur nespus pentru SPICE, locul in care am petrecut atatea momente placute in fata unui public extraordinar... Clubul a revenit la viata, si este asa cum il stiam: mult public, muzica buna si petreceri ce se termina tarziu, catre dimineata...

Mai am doar trei zile si jumatate de petrecut in Romania... Cu unii prieteni nu am sa reusesc sa ma vad, desi am promis... Am tot alergat in stanga si in dreapta si parca tot nu am timp destul... Probabil ca voi mai reveni in septembrie, dar pana atunci mai este...

Cel mai important lucru pe care l-am obtinut acum insa este faptul ca mi-am revazut familia si pe cel mai nou membru al ei... Antonia nepoata mea nou-nouta are sase luni... Pe cea mare, pe Cristina nu am vazut-o de mult... Da` mult de tot... E aproape de momentul in care isi va lua zborul din cuib... Mai sunt doar cativa ani...

Uitandu-ma la cei tineri realizez ca au trecut multi ani... Pe furis... Nici nu am realizat cand... Sunt insa aici si acum.. InRomania. bucuresti. Diseara as putea fi in Brasov... Sau in Constanta? cine stie... Am prea putin timp si pur si simplu toate mi se par prioritati... Un stres placut provocat de Romania. In sfarsit!!! A trebuit insa sa plec la mii de kilometri distanta...

Un comentariu:

  1. De la distanta lucrurile se vad intotdeauna mai bine. Locul unde ai fost aruncat pe planeta va avea intotdeauna un magnetism pe care nu il poti ignora.E adevarat ca trebuie sa ne indepartam putin,ca sa vedem mai bine.Asa cum facem cand vrem sa admiram o pictura...Vacanta placuta in Romania, Pappy.

    S.

    RăspundețiȘtergere

Eu cred ca: