site stats

joi, 21 aprilie 2011

MIZERABILA SI INGROZITOAREA REALITATE












"Eu vin dintr-o mahala tiganeasca, vin din parnaie, vin din contrabanda.... Eu am facut eforturi disperate sa nu ma dau in fapt, de unde vin si ce sunt. Prietenul tau Magureanu iti poate confirma ca mi-a dat ok-ul ca sa-i impusc racketii care au vrut sa invadeze teritoriul Romaniei. Si am impuscat sute, nu zeci. Si cand spun impuscati, ma refer la propriu. Eu discut clar, nu mi-e teama ca ai ceva la tine. Ma doare in p..a. Acum discutam doar intre noi. Deci pe chestii de forta si cu tigani, prietene... asculta-ma cu atentie... am condus toata reteaua de bulibasi din Romania, lucrau pentru mine. Riscau 25 de ani sau glontul. Furau din fabrici: macarale, alea, alea. Si duceam la italieni. Tu nu stii despre mine nimic. Decat legendele facute de prosti. Ca tine, la modul cel mai serios, am ingropat prin dealurile de prin Moldova."

Cuvintele de mai sus se afla pe o inregistrare si ii apartin lui SORIN OVIDIU VANTU. Daca se mai indoieste si acum cineva de ceea ce spuneam vis-a vis de atacul premeditat al tiganiei asupra romanilor acum ar trebui sa se trezeasca... Sau macar sa inceapa a se dezmetici...

In plus iata, ca afirmatiile mele, venite dupa o analiza logica, si extrem de atenta a rezultatelor "obtinute" de sistemul "original" introdus de Iliescu si gasca sa in 1989, incep sa capete si mai mult contur, si noi, incepem sa iesim din ceata, renuntand astfel la statutul de magari pe care ni l-au dat fortat bulibasele ce s-au dat politiceni timp de 20 de ani...

Tot ceea ce ni se parea ireal pana acum, incepe sa iasa la suprafata... Tot gunoiul bagat sub pres incepe sa miroasa si sa dea pe afara... Sorin-Ovidiu Vantu a crescut intre tigani... Probabil ca si este... Ion Iliescu, este var primar cu Cioaba... Si uite asa. dimensiunile ingrozitoare ale unei mari inselatorii sunt acum clare...

Am afirmat mereu ca semnele razboiului mut pe care tiganii l-au declarat romanilor sunt manelizarea Romaniei, institutinalizarea si legalizarea jafului... Trepatat "smecherul" a devenit idol, iar intelectualul rasat un "nima`n drum si plin de smoala"... Sistemul de valori a fost dat cu susul in jos... Ce era bine a fost numit rau, iar ce era rau a fost tinut in brate si cocolosit...

Am afirmat mereu ca nimic nu poate fi comparat cu cei care, pentru putere, ar fi capabili, ba chiar au savarsit crime. Sau au instigat la crima si violenta. Multi au considerat ca exagerez sau ca nu sunt cu toate oile turmei acasa ca sa zic asa... Multi m-au considerat doar un tip excentric... Fara sa tina seama de experientele mele PERSONALE cu indivizii de gen... Nu au scuza nicicare... Pentru ca nu am tinut nimic ascuns...

Si acum, brusc, romanii primesc palma dupa palma... Ceea ce au refuzat sa vada si sa creada timp de douazeci de ani li se arata acum intr-o ingrozitoare si mizerabila realitate... Toata inactiunea si trecutul cu vederea, lasitatea ascunsa sub false motive acum ar trebui sa trezeasca pe tot romanul, sa ii dea un sut in dos si sa il faca om de actiune... Macar de s-ar trezi...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Eu cred ca: