site stats

vineri, 1 aprilie 2011

PARSIVITATEA AGRESIVA SAU AGRESIVITATEA PARSIVA?!!
















M-am intrebat in continuu DE CE continua sustinatorii PSD, PC, PNL, PRM, etc., cu aruncarea prafului in ochii publicului romanesc... Ce este cu acest asalt mediatic violent... Este clar ca partidele adunate in USL sunt de departe cea mai mare problema a romanilor... Este clar acest lucru de multa vreme... Si mie si multor altor oameni ce au fost atenti la ceea ce s-a intamplat din 1989 incoace...

M-am intrebat in continuu DE CE continua sustinatorii PSD, PC, PNL, PRM, etc., cu sfidarea, cu tupeul, si, pana la urma, cu nemernicia, in ciuda evidentelor cunoscute noua tuturor din 1989 incoace, evidente care ii contrazic flagrant si care ar trebui sa ii reduca la tacere...

Vazand insa cum in media USL-asilor apar articole concepute in a demonta argumentele REALE, ba chiar am descoperit faptul ca blogul meu este citit de "ziaristi" cu ATENTIE, pentru ca mai apoi sa preia ideile si argumentele incercand sa amestece adevarul cu minciuna, o metoda tipica agresivitatii comunistilor, am realizat ca, potential, mai exista un scop...

Am crezut, in mod simplist, ceea ce era usor de descoperit la o prima analiza... Vazand insa cum, pe site-urile sustinatoare ale USL apar articole concepute in a demonta argumentele REALE, ba chiar am descoperit faptul ca acest blog este citit de "ziaristi" ce mai apoi preiau ideile si argumentele incercand sa amestece adevarul cu minciuna, o metoda tipica agresivitatii comunistilor, am realizat ca, potential, mai exista un scop...

Ne asteapta alegeri in 2012 nu-i asa... Iar PSD, in mod deosebit PSD, a pierdut alegerile pe Internet... Cand au sesizat acest lucru a fost deja prea tarziu... Ceea ce fac acum insa este un studiu... Cauta o bresa in argumentatie, pentru ca sa isi poata cladi noi argumente, cu care sa castige alegerile din anul viitor...

Nu realizeaza insa uslasii de serviciu ca, orice argument ar concepe ei, acesta se va izbi de zidul de netrecut al ireversibilei adversiuni pe care romanii au dezvoltat-o fata de ceea ce reprezinta intrinsec PSD si toti satelitii lor, desconspirati acum prin adunarea generala a celor ce au preluat puterea in Romania folosind cadavrele romanilor ucisi atunci ca pe niste trepte, adunare generala sunata de PSD si numita USL... Mereu imi spun ca mai lipseste doar o litera ca sa ajungem la trupele USLA... Oricum ii putem numi uslasi... Am si facut-o deja...

Atacul mediatic salbatic asupra romanilor, ce se desfasoara cu nerusinarea data de disperare si tupeu, metode ce ar trebui sa intimideze au insa efectul invers imi pare... Pacat doar ca a trebuit ca romanilor sa le ajunga cutitul la os pentru a realiza care este problema...

In fapt, nu ar trebui sa ne mire... La caderea lui Ceausescu majoritatea romanilor a aflat despre toata tarasenia stand inca la coada la diverse produse, dupa obiceiul vremii. Cand a venit vremea primelor alegeri, s-au lasat influentati de mita electorala oferita sub diverse forme: pensionarea inainte de termen, sporirea numarului de locuri prin facultati si asa mai departe...

Desi am zbierat din toti rarunchii "NU ILIESCU" si am avut "PUNCTUL 8" al Proclamatiei de la Timisoara, romanii nu au inteles atunci... Nu sunt de condamnat... Nu le-a explicat nimeni indeajuns... Abia dupa 20 de ani tabara fostilor comunsiti, deveniti intre timp aproape intangibili datorita averilor colosale acumulate prin furtul de la bugetul statului, au fost dovediti la alegeri, si asta la mustata... procesul de trezire si 'desteptare" a romanului continua, iar PSD stie acest lucru.

La fel cum au stiut ca vor pierde alegerile, atunci cand, aratand un dispret suprem fata de lege, incalcand legea electorala au gasit de cuviinta sa atace adversarii electorali pe toate canalele media. Varful de lance a fost Antena 3... Si asa a inceput atacul... Stiu ca au de pierdut totul si de aceea s-au grupat, fara sa le mai pese ca se dau de gol...

PSD, PC, PRM, PNL, si toti cei aflati sub umbrela USL, in mod categoric NU AU CE CAUTA in viata politica romaneasca. Ar fi fost mai usor de facut treaba in mai 1990. Dar nu e tarziu niciodata...

Foto preluat de pe Baricada

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Eu cred ca: