site stats

miercuri, 25 mai 2011

GANDUL ASTA












Gandul asta nu imi da pace... De ce nu m-oi fi invatat minte dupa douazeci de ani? De ce ma mai intereseaza, daca tot am plecat din Romania? Pentru ce imi mai racesc gura, aparent de pomana?!! Cine crede ca romanii vor depasi vreodata gradul de superficiala mediocritate in care se scalda acum?!!

Gandul asta ma fulgera de cateva ori pe zi... Si apoi rapsunsul vine prin alt gand... Gandul acela, conform caruia pana ultimul nu cedeaza batalia nu este pierduta... In Romania se traieste greu... Din greu... Si romanii, disperati de faptul ca dupa douazeci de ani o duc din rau in mai rau dau vina pe cei din urma fara a-si mai aminti de cei dintai...

Pana la urma cred ca de aceea tot scriu... Ca sa va spun sa nu lasati pe nimeni ca sa uite... As vrea sa ma reintorc la o viata linistita... Nu am mai avut asa ceva din 1989... Si cred ca, la fel ca si mine sunt multi altii... Au incercat sa se ridice. Sa faca. Sa mearga inainte. Si au ajuns pana la un punct, in care zidul pus de sistem i-a oprit brutal.

Pentru a merge mai departe trebuie sa te supui sistemului. Sa ingenunchezi in fata lui, cu capul plecat, scuzandu-te penibil ca asa nu va fi taiat de sabie... Sa faci lucruri pe care nu vrei sa le faci. Sa inghiti lucruri pe care nu vrei sa le inghiti. Sa aprobi fapte ce vrei sa le condamni. Si uite asa, daca ai cazut in capcana aceasta nu mai e cale de intoarcere... Devii din ce in ce mai putin al umanitatii si din ce in ce mai mult al sistemului...

Da, gandul acesta nu imi da pace... Cum sa ii fac pe toti sa vada ceea ce mie mi se pare atat de simplus si de vizibil? Cum? Ma intreba cineva deunazi daca nu ar trebui sa ma gandesc la faptul ca EU am o hiba... Raspunsul a fost dat fara sa stau pe ganduri: NU! Atata vreme cat alegerile celor din jurul meu au fost altele decat ale mele si au dus la dezastru inseamna ca am dreptate...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Eu cred ca: