site stats

joi, 30 iunie 2011

CAMUFLAJ










Abia m-am extras dintre cearsafuri si deja sunt cu degetele pe tastatura... Din instinct, pentru ca nu am nimic a spune in mod deosebit... Acum, in clipa aceasta, abia trezit, ma simt obosit... As vrea macar pentru o clipa sa imi golesc complet memoria astfel incat sa volumul descarcarilor electrice in reteaua neuronala sa coboara la un minim nivel...

Am obosit sa vad ce se intapla cu umanitatea in jurul meu... Am auzit in ultima vreme, si nu rar, despre oameni care nu fac absolut in viata... Doar cheltuie banii pe care ii primesca de la parinti... Nu este vorba de adolescenti sau de tineri ce abia au parasit salile de curs ale vreunei eminente facultati... Nu. Este vorba de oameni maturi, unii avand familii, chiar si copii...

Suntem la fel de mari ca si dorintele noastre. Sa faci umbra pamantului doar pentru ca te-ai nascut si asta ti se pare marea realizare a vietii tale este un lucru pentru mine cu neputinta de inteles... Nu cred ca este ignoranta ci deja este mai mult... Cred ca aici vorbim de debilitate si handicap.

Pentru ca daca tot ce vrei in viata este sa copulezi si sa mananci atunci care este deosebirea intre tine si animal? Ba sa am pardon! Am jignit animalele... Pana si ele creeaza ceva in vreme ce creaturile despre care va vorbesc doar consuma... Ar putea la fel de usor renunta si la vorbitul articulat... Nu le mai foloseste la nimic... Poate doar ca si element de camuflaj...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Eu cred ca: